פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך שוכחים לבטל כרטיס? ו והאם יש אכן הטבות למחזיקי ישראכרט תרבות? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25.7 פניתי למוקד השירות של ישראכרט וביקשתי לבטל את הכרטיס שלי עקב חשש לגניבה. שאלו אותי אם ארצה חדש, ועניתי "כן", השיבו שאין בעיה.
כעבור חודש ב 28.7 הלכתי לסניף הבנק לשאול האם הכרטיס כבר הגיע, ושם הסתבר שהכרטיס כלל לא בוטל. הפקידה בבנק ביטלה את הכרטיס והזמינה לי חדש, והוציאה תדפיס שאומר שיש לי חיוב של 2900 ש"ח...מבוהלת ומודאגת התקשרתי לישראכרט. במוקד שירות הלקוחות אמרו שהם לא יכולים לעזור לי -שאלך למחלקת הביטולים. במחלקת הביטולים ענתה לי בחורה בשם לירון שהדברים הללו אכן קורים, ואין מה לעשות. היות והחיוב שלי לספטמבר אצלם במחשב עומד רק על סך 300 שח (הוראת קבע שיש לי+ העמלה שלהם) ולא 2900 כמו שאמרו לי בבנק, הציעה לי להתקשר גם מחר ולבדוק אם לא חייבו אותי במשהו שעדיין לא מופיע אצלם.
חוש הגיון וצדק מפותח, יש להם שם, אם הם חושבים שמה שעלי לעשות זה לבדוק כל יום שלא גנבו ממני כסף מכרטיס שכבר ביטלתי...
כששאלתי מה הם נותנים לי כפיצוי על התנהגותם חסרת האחריות, ענתה לי שהיא מצטערת אך לא מוסמכת לתת לי תשובה והציעה לי לכתוב פקס למחלקת פניות הציבור שלהם.
הזלזול המוחלט של מוקדני ישראכרט בלקוחה שנעשה לה עוול פשוט לא יעלה על הדעת. כשהבעתי את כעסי על ההתנהלות והודעתי לה שאם אכן יסתבר שלקחו ממני שקל מיותר אחרי שביטלתי את הכרטיס, אתבע את החברה, אמרה לירון: "תראי, אני גם יכולה להעביר את הפרטים שלך ומחר יחזרו אלייך". חיכיתי כל היום, איש לא התקשר.
בשלב הזה נזכרתי בעובדה שלמרות שאני שייכת למועדון התרבות של ישראכרט, כשהייתה הופעה שרציתי לראות (ערב של רחל שפירא ב"צוותא") במחיר המוזל שהציעו, הסתבר שאין כרטיסים במבצע, אבל במחיר מלא דווקא יש. קניתי במחיר מלא. כשהלכתי למוזיאון תל אביב, התבקשתי לשלם את מחיר הכרטיס המלא - (החיוב מופיע בדפי החשבון שלי) למרות שמצוין שם שישראכרט זהב מזכה אותי בכניסה חינם למוזיאון.
לאור האמור לעיל, שאלתי את עצמי: "למה בכלל טרחתי להזמין כרטיס נוסף? הם נותנים הטבות לא אמיתיות, השירות שלהם מזעזע, וכשמדווחים על גניבה של הכרטיס הם שוכחים לבטל אותו וההתנצלות שלהם היא בסגנון: "דברים כאלה קורים"...הם לא טורחים להציע פיצוי, להרגיע , אלא שולחים אותך לכתוב מכתבים למחלקת פניות הציבור שלהם, שאם לשפוט לאור התנהלותם עד כה, תאבד את המכתב. או לא תתייחס אליו.
ברוח חודש הרחמים והסליחות אני מאחלת לכם שתמצאו מוקדנים שאיכפת להם מהלקוחות שלכם. כי לי נראה שאני הולכת לותר על הכרטיס שלכם.
ותודה לאל על חברת ויזה. הכרטיס השני שלי עבד החודש שעות נוספות.
כספי, עגמת נפש, סוג הנזק :
שיעמדו בהבטחות שלהם ובפרסומים שלהם. זה לא צריך להיות מאוד קשה... פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה