פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה להתקשרות נושא התלונה:
צייגר אהרן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד, שלום רב.
היום, י"ז בתמוז תשס"ח, בשעות לפנה"צ, ניסיתי להתקשר לחברתכם ולקבל מענה אנושי ובמשך כ-50 דקות המתנה כשהטלפון בידי לא הצלחתי להיענות, חזרתי על נסיוני אחה"צ והתופעה נשנתה. אולי בדרך זו אוכל לשוחח עם עובד מוסמך.

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה