פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
פיליפודי מרינה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמי פונה בשם אימי, גב' חיה פיליפודי. ב-4/04/2008 היא רכשה פינת אוכל הפורסם בחוברת ישראכרט מחנות "הכל לגן" (רח' בן גוריון 4, נס ציונה. מס' טל' 08-9300416). סה"כ שובי של העסקה 890 ₪ שחולק ל-10 תשלומים.
אימי לא הייתה מרוצה מהמראה והאיכות של המוצר שהגיע באיחור רב ב-23/06 וביקשה להחזיר את פינת האוכל לחנות. המוביל של החנות אסף את הסחורה תמורת 100 ₪. כמו כן, בעלים של החנות מר שלומו עזרזר התחייב לבטל את העסקה בחברת האשראי אך לא עשה זאת (לדברי נציגים של ישראכרט). עד היום (27/08) חברת ישראכרט ממשיכה לחייב את כרטיסה של אימי מידי חודש למרות מספר פניות שלנו עם בקשה לבטל את החיוב.
הנה תיאור מצב להיום: בעלים של החנות בתגובה לכל פניותינו מתחייב לבטל את החיוב; חברת האשראי ממשיכה לחייב 89 ₪ מדי חודש בטענה שהספק לא ביצע את הביטול.
אני סבורה שחברת ישראכרט אחראים על אי-הגינות של לקוחות-בתי העסק שלה ועל הגנת הלקוחות הפרטיים מפני האבל הנעשה להם על ידי בתי העסק. דרך הגב, בחוברת החדשה של ישאכרט עדיין מפורסמת החנות "הכל לגן" – לדעתי הייתה צריכה להידלק נורה אדומה אצל נציגי שירות של חברת ישראכרט לגבי יושר העסקי של המקום. אסור לחברת האשראי לשטף פעולה אם ספקים מסוג זה ולהמשיך לפרסמם.
אבקש להפסיק את החיוב ולזכות את אימי, גב' חיה פיליפודי, בסכום שגבה עד היום – 356 ₪. אשמח לספק פרטים נוספים לפי הצורך.
בברכה,
מרינה פיליפודי
+ עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וסיום שיטוף פעולה עם "הכל לגן" פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה