פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי לקנות מזגן. לאור כך פניתי לחברת כוכב הקור ביום שישי 5.9.2008.הם בקשו לשלם במקום 70 שקלים ואמרו שיגיע נציג מומחה מטעמם לביתי ביום ראשון.
לאחר 4 ימי עבודה בהם לא קיבלתי את השירות, פניתי לחברת האשראי ישראכארד ביום 15.9.2008 בבקשה לבטל את העיסקה.אך אבוי לא רק שאי אפשר לבטל את העסקה, איכות השרות היתה מתחת לכל ביקורת ף התווכחו איתי ואחסוך את ועוגמת הנפש.

כנראה שבארץ חברת ישרכארד אינה חושבת על טובת הלקוח אלה על טובת עמלת הפעולה.

לצערי, כנראה לא ארעה את אותם 70 שקלים ולא את כוכב הקור(ברר) ולגבי תלונה על כוכב הקור בפעם הבאה
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה וקבלת הכסף חזרה פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה