פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
חטיבת גבעתי 3/2 מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
מזה 4 חודשים יש לי כרטיס לייף סטייל אותו התפתיתי לעשות לאחר שכנוע של דיילת הסופרפארם.
לאחר חודשיים הגיע הכרטיס ולאחר מס' שבועות הגיע מסמך נוסף המפרט את הריביות .
על אף שאני מבצעת מידי חודש קניות בכרטיס (בני בן חצי שנה כיום - רכישות של חיתולים, מוצצים וכו' הם דבר שבשגרה..) עד היום לא קיבלתי פירוט או את הקופונים היוקרתיים המובטחים לבעלי הכרטיס. במס' לא מבוטל של פניות לשירות הלקוחות נאלצתי להמתין עד 20 דקות בממוצע למענה מהפקיד הנכון על מנת לבקש את הפירוט וכן את הקופונים.
הסכום בבנק יורד מידי חודש, אך בלי אפשרות מצידי לעקוב אחרי הקניות.
אם כבר מצליחים להגיע לפקיד הנכון.. תנסו אתם פעם אחת להתקשר ותספרו כמה ספרות לוחצים בשביל שאלה פשוטה.. זמן ההמתנה פשוט מוגזם ואחרי 20 דקות בממוצע הבטריה של הטלפון בבית (אלחוטי) פשוט מתעייפת.
אנא תעזרו לי להגיע אליהם, אני מנסה בצורה עקבית כל אחה"צ כשהבן שלי נח צהריים וזה נהיה מגוחך שאני מבזבזת את המנוחה האפשרית שלי בלשמוע את הג'ינגל שלהם שמזכיר כי איתם אפשר "להינות מהחיים.." ממש לא.
הייתי שמחה לקבל את פירוט הרכישות שלי מיום הוצאת הכרטיס וכן את הקופונים שלא מימשתי עד היום וכוללים מוצרים שאני רוכשת לבני, במחיר מלא על אף חברותי במועדון לייף סטייל.
אודה לכם על תשובה זריזה.
בברכה,
אביטל שיינר
מודיעין

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה