פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת כרטיס לייף סטייל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 21/11 הזמנתי כרטיס לייף סטייל. את הזמנת הכרטיס ביצעתי בסניף סופר פארם שבקניון שבעת הכוכבים. מאז התקשרתי לחברת תשלובת ישראכארד פעמיים (שבועיים מיום הזמנת הכרטיס ושלושה שבועות מיום הזמנת הכרטיס). נציגות השירות טענו כי אין כל הזמנה על שמי. לשאלתי איפה אוכל לברר פרטים, לא היתה להן תשובה, והציעו לשלוח לי טפסים להזמנת כרטיס חדש. מיותר לציין שלא אחכה עכשיו חודש נוסף להנפקת כרטיס.
בנוסף, יש לציין כי ההמתנה לנציג שירות היא ארוכה ובלתי מתקבלת, חיכיתי על הקו כחצי שעה.
לטיפולכם.

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה