פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של שירלי ממח' בירורים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צפורן 12 יבנה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת השבוע בתקשרתי לחב' ישראכרד מח' בירורים ע"מ לפרוס את התשלום . היתי אמורה להמתין לקבלת תשובה עוד באותו יום מאחר ולא חזרו אלי התקשרתי שוב בה 14.12.05 בשעות הבוקר ע"מ לבדוק מה נעשה עם בקשתי שוחחתי עם אחת הנציגות שטענה שהבנק שלי לא נתן עדיין את האישור לבקשה. שאלתיאם הגעה שלי לבנק תזרזז את התשובה נענתי שייתכן. אימלכך הגעתי לבנק לאומי ביבנה ויחד עם הפקידה הגב' ורד וינשטוק מהבנק ניסינו הרבה מאוד זמן לשוחח עם מח' הבירורים של חבק ישרכארד כאשר סוף סוף אחרי העברות וההבהרות אין ספור הגענו לגב' ישרלי כאשר הוסבר לה הנושא על ידי אמרה שעדיין הנושא בבירור לשאלתי מדוע זה לוקח כל הרבה זמן ? ענתה הגב' שירלי שהיתה חסרת סבלנות עוד מתחילת השיחה ומאוד לא נעימה בלשון המעטה שמאחר וחזרו לי חיביוים בעבור הנושא עדיין נבדק עם הבטחון לשאלתי את בטוחה במה שאת אומרת ? תשובתה היתה נחרצת כן זה רשום לי ביקשתי לדעת באלו חיובים מדובר נענתי בשלילה ובכעס נורא ביקשתי שתעביר אותי לבטחון אל הגב' העבירה אותי לגב' בשם ציונה שם הושארה הודעה בנושא עם מס' הטלפון דבריה ישנו גם קושי שלה להעביר את ההדעות משום שהם תפוסים לרוב.
אני דורשת לא פחות מהנצלות מהגב' שירלי.
לתשומת ליבכם נושא הטלפונים פשוט שלשמו פניתי מלכתחילה.
אודה לטיפולכם.

בכבוד רב,
לבנה לביא
כל המתנה לתשובה חשובה מהווה נזק . סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה