פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מחברת ישראכרט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דובנוב 21 דירה 8 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם כתגובה למקרה שאירע מול חברת ישראכרט.
במהלך שלוש השנים האחרונות, אני תורמת כמדי חודש, סכום קבוע לעמותת "תנו לחיות לחיות". התרומה נעשית באמצעות כרטיס האשראי שלי (בשנתיים הראשונות בכרטיס הקמפוסקרד ש-4 הספרות האחרונות שלו הן 1457 ובשנה זו מכרטיס המסטרקרד ש- 4 הספרות האחרונות שלו הן 0569). מכיוון שמדובר בתרומה, ביקשתי מחברת ישראכרט שלא לגבות עמלת חיוב נדחה. בשנתיים הראשונות, נעניתי בחיוב באופן מיידי וזוכיתי באופן מיידי. אולם השנה נתקלתי, באופן מפתיע ביותר, בסירוב לויתור על עמלה זו. נאמר לי שמכיוון שעמותת "תנו לחיות לחיות" אינה ברשימת העמותות שמקבלות תרומות, לא ניתן לוותר על עמלה זו.
היות וניתן לראות, מפעילות בשלוש שנים האחרונות, כי אכן מדובר בתרומה (אני נותנת כ- 40 ש"ח בחודש), אני מופתעת וכועסת על החברה בשל הנוקשות שלה והעקשנות שלה לעשות רווח על תרומה לגוף, הידוע כגוף שהוא אינו למטרות רווח. איני מצליחה להבין כיצד ישראכרט מעוניינת להרוויח על חשבון תרומות ואיני מעוניינת לפעול מול חברה בעלת עקרונות שכאלו.
אני רוצה לציין את אכזבתי הרבה משירות זה, לאחר 3.5 שנים של שביעות רצון מהשירות שניתן לי. איני מעוניינת להעתיק את התחייבויות לכרטיסים מחברות אחרות(שאני מחזיקה כיום), אך לאור אכזבתי הרבה, בכוונתי לעשות זאת.
אודה להתייחסותכם למכתב זה.
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה