פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב בקבלת כרטיס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגרת תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים נרשמתי לקבלת כרטיס אשראי ישראכרט של אגודת הסטודנטים במכללה שלי. לאחר כשבועיים התקשרו אליי לבדוק באיזה מכללה נרשמתי ולא ציינו כלום על בעיות נוספות. למרות ששאלתי אם זה הכל?!
אחרי שבועיים שראיתי שאין שום תגובה בנושא התקשרתי לשאול מה קורה עם הכרטיס שלי, הבחורה במוקד אמרה לי שאין תמונה ואני צריכה לשלוח תמונה. יש בקשה אך אין תמונה. אני מציינת את זה שכשהתקשרו אליי בפעם הראשונה לא ציינו את זה בכלל. וגם ציינתי את זה בטלפון.
אז שלחתי תמונה. לפני כשבוע וחצי .
והיום התקשרתי שוב כדי לבדוק אם הם קיבלו את התמונה. והיא אומרת לי כן יש תמונה אך אין בקשה. עוד יותר תמוה כי לפני כן אמרו שיש בקשה. היא אמרה שמעולם לא היתה בקשה כזאת. גם היא עשתה את העבודה שלה באופן כל כך איטי עד יאוש.
ציינתי בפניה את זה שזה לא בסדר כל חוסר הארגון הזה וביקשתי לעדכן את הפרטים בפקס והיא טענה שאי אפשר וצריך לעשות את זה בבנק.
מה שנורא תמוה, כי הרי את הבקשה עשיתי מול דיילת שהיתה צריכה רק לרשום את הפרטים שלי ולא יותר מזה. וחוץ מזה קיבלתי במכללה את הטופס ועליו רשום שאפשר לשלוח בפקס.
אין לי זמן להגיע לבנק. ואני לא אבזבז שוב את הזמן שלי כדי לקבל את הכרטיס.
כל הסיפור הזה נמשך חודשיים. רק בגלל שהם "העלימו " לי את הבקשה.
הכל בגלל חוסר ארגון וידע של המוקדניות של ישראכרט.
אני זאת שנפגעת מזה. לקוחה קיימת של ישראכרט שסך הכל ביקשתי לעשות כרטיס חדש.
אני מאוד מאוכזבת מהשירות שלהם.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מידית בנושא בלי להגיע לבנק. ופיצוי. פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה