פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר חסימת כרטיס אשראי בגין גניבה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 6.9.10 בסביבות שעה 12:30 נגנב ממני ארנק כסף שבתוכו היו גם כרטיסי אשראי. בשעה 13:00 הודעתי למחלקת הבטחון של ישראקרד על הגנבה ונאמר לי שמרגע זה הכרטיסים חסומים. לאחר מספר ימים התקשרו אליי ממחלקת הבטחון לידע אותי שנעשה שימוש בכרטיס לייפסטייל משופר שבידי בחו"ל בתאריך 7.9 ובדקו אתי אם הייתי בחו"ל. לתשובתי השלילית נאמר לי שתתקשר אליי תחקירנית לתשאל אותי. למחרת התקשרה תחקירנית בשם דריה וממנה התברר לי שהשימוש בכרטיס נעשה ברכישה באינטרנט באתר היכרויות. לשאלתי מדוע בכלל פונים אליי לרכישות לאחר חסימת הכרטיס נעניתי שזה בגלל שזה באינטרנט. וזאת שאלתי הראשונה: למה זה צריך לעניין אותי איך התבצעה הרכישה? דריה תחקרה אותי, בדרך לא נעימה ומשדרת מסר שאני מנסה לרמות את ישראקרד. יחסה וצורת התבטאותה היא תלונתי השנייה. היא אמרה שישלחו לי תצהיר , יחייבו את החשבון ולאחר בירור אם אמצא זכאית יחזירו לי את הכסף. לשאלתי מדוע יחייבו על תאריכים לאחר חסימת הכרטיס לא קיבלתי תשובה משכנעת למעט שוב שזה בגלל שזה באינטרנט. בסוף החודש (למעלה משבועיים מאז שיחתנו) הגיעו שני תצהירים. אחד על סכום בשקלים ואחד על שני תשלומים בדולרים לתאריכים 8.9 ו12.9. תלונתי היא לגבי ההליך: אם מסובר ברכישות שנעשו לאחר הודעה על גניבה/אובדן, מדוע קודם לחייב ואחר כך לזכות, מדוע לא להקפיא את התשלום עד לאחר הבירור, מאחר ומיד עם ההודעה ביקשתי להנפיק לי כרטיסים חדשים? במקרה שלי הסכום לא היה אדיר אם כי, עבורי כגמלאית גם כמה מאות זו הוצאה שקשה לי לספוג, אך מה אם מדובר בסכום יותר גדול?
כספי סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה