|
|
|
|
|
|
שירות לוקה בחסר< |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי לבצע תשלום אך מכיוון שחרגתי ממסגרת (ולא טרחו ליידע אותי) לא ניתן היה לבצע
התקשרתי ושלחתי טפסים להגדלת המסגרת קיבלתי אישור שהתבלו הטפסים לאחר מס' ימים שלחתי מייל אמרו לי לחכות 7 ימים חכיתי יותר באתי לבצע עיסקה ושוב לא ניתן היה
כתבתי מייל ולהפתעתי בקשתי בכלל לא טופלה
איזה מין שירות מזל שויזה משרתת את לקוחותיה נאמנה
ועל פי התנהלות זו שוקלת אני לבטל כריטס מיותר זה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|