פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי עמלות לא מוצדקים ואי ביצוע פעולת ביטול לכרטיסים נושא התלונה:
פוגל ארז שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הארוע שלי מתחיל לפני חודשים רבים, צרפו אותי במכללה לכרטיס ישראכרט מור ולא פרטו לי את תנאי ההסכם, פשוט אמרו לי שזה כרטיס לסטודנטים עם הטבות, לאחר תקופה ארוכה שמתי לב שאני מחויב כל חודש בעמלה של 150 ש"ח "לפי תנאי התוכנית" (וזה כרטיס סטודנט יש לזכור), פניתי לישראכרד וביקשתי זיכוי מכיוון שלא ידעו אותי על "הסכם" זה והם תענו ש"אין מה לעשות" לפיכך החלטתי לבטל את כל כרטיסי הישראכרד שברשותי, פניתי לחברת ישראכרד והנציגה אמרה לי לשלוח פקס בקשה, שלחתי את הפקס ולאחר כמה ימים התקשרתי לוודא שהעניין בטיפול ונאמר לי שהפקס לא התקבל, שלחתי אותו שוב והפעם אמרו לי שהפקס התקבל ושזה יטופל , לאחר כשבוע התקשרתי לראות היכן הדברים עומדים ונאמר לי שהפקס שלי לא תקין, חסרים פה פרטים (שבוע שלם אף אחד לא יכל להתקשר ולהגיד לי את זה? והנציגה שקיבלה את זה?) שלחתי פקס חדש עם כל הפרטים כפי שהכתיבו לי, בררתי שהפקס הגיע והודיעו לי שהכרטיסים יסגרו אחרי ה-10 לאפריל, היום כשלושה שבועות אחרי ראיתי שלא רק שהכרטיסים עדיין פעילים (למרות שהם השומדו) גבו ממני עמלה על הכרטיסים. לא רק שלא ביטלו אותם עדיין אלא גם גבו ממני כסף ללא סיבה
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה