זמן המתנה בטלפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנסה להשיג מענה קולי השירות הלקוחות של ישראכרד.
לאחר כשבע דקות של לחיצה על מספרים לפי ההוראות, הצלחתי להגיע למספר שנותן מענה קולי, אחרי כ-20 דקות של שמיעה חוזרת של התקליט ששולח אותי לאינטרנט, התייאשתי, והבנתי למה אמרו לי שאין טעם להתקשר אליהם.
|
אם אין ברצונם לתת מענה קולי,שיגידו. או שיענו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|