עיכוב ממושך מאוד במתן פיתרון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המסגר 40, ת.ד. 62030 ת"א מיקוד 61620 |
כתובת: |
מח' פניות הציבור |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוחה של חברתכם ורשותי כרטיס סטודנט-כרד אשר מתפקד כרגיל פרט לכך שהוא לא עובר במכונות הצילום של האוניברסיטה, דבר עיקרי וחשוב לו אני נזקקת.
לאחר חודש של טרטורים מצד הבנק שלי, ולאחר הנפקת 4 (!!!) כרטיסים חדשים, הפנו אותי אליכם מכיוון וטרם נמצא פיתרון.
בתאריך ה- 02-03-06 פניתי אליכם בכתב בבקשה למצוא לי פיתרון לבעיה ובחורה בשם אורלי הבטיחה כי תטפל בבעיה באופן אישי.
בתאריך 09-05-06 - חודשיים ושבוע מהיום בו שלחתי את בקשתי, קיבלתי מכתב בו נכתב כי הבעיה היא במכונות הצילום ולא בכרטיס עצמו.
אני מבינה כי זו לא אשמתכם שהכרטיס לא עובר במכונות, אך אני לא מבינה כיצד חברה גדולה כמו שלכם שאמורה לכבד את עצמה, נותנת ללקוח להמתין חודשיים ושבוע למתן תשובה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|