פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב ממושך מאוד במתן פיתרון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 40, ת.ד. 62030 ת"א מיקוד 61620 כתובת:
מח' פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוחה של חברתכם ורשותי כרטיס סטודנט-כרד אשר מתפקד כרגיל פרט לכך שהוא לא עובר במכונות הצילום של האוניברסיטה, דבר עיקרי וחשוב לו אני נזקקת.

לאחר חודש של טרטורים מצד הבנק שלי, ולאחר הנפקת 4 (!!!) כרטיסים חדשים, הפנו אותי אליכם מכיוון וטרם נמצא פיתרון.

בתאריך ה- 02-03-06 פניתי אליכם בכתב בבקשה למצוא לי פיתרון לבעיה ובחורה בשם אורלי הבטיחה כי תטפל בבעיה באופן אישי.

בתאריך 09-05-06 - חודשיים ושבוע מהיום בו שלחתי את בקשתי, קיבלתי מכתב בו נכתב כי הבעיה היא במכונות הצילום ולא בכרטיס עצמו.

אני מבינה כי זו לא אשמתכם שהכרטיס לא עובר במכונות, אך אני לא מבינה כיצד חברה גדולה כמו שלכם שאמורה לכבד את עצמה, נותנת ללקוח להמתין חודשיים ושבוע למתן תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה