פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יחס מזלזל ולא מקצועי מצד מחלקת הנפקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

במהלך חודש מרץ 2006 אישתי ואני הזמנו כרטיס גולד מאסטרכארד של מועדון הוט.
בתחילת חודש מאי קיבלנו מכתבים שהכרטיסים הגיעו והם נמצאים בסניף נס ציונה (מקום מגורינו), אולם, מסיבה כלשהי, הכרטיס שלי הונפק תחת שם משפחה קודם. כאשר התקשרתי למחלקת הנפקות כדי שיתקנו את הטעות, הם ניסו להאשים אותי בתחילה שככה רשמתי בטופס ההצטרפות. רק לאחר שהפקידה נאותה לבדוק ולהסתכל בטופס ההצטרפות היא הודיע לי שינפיקו לי כרטיס חדש שיחכה לי בסניף בעוד מספר ימים.

לאחר מספר ימים, כאשר הלכתי לקחת את הכרטיסים, התברר לי ששעות פתיחת הסניף לא מאפשרים לי לקחת את הכרטיסים ולכן התקשרתי למחלקת הנפקות וביקשתי שיעבירו אותם לסניף ליד העבודה שלי ברחוב רוטשילד בתל אביב. נאמר לי שהכרטיסים יהיו שם בתוך שבוע. לאחר שבוע התקשרתי שוב למחלקת הנפקות ונאמר לי שהכרטיסים יצאו מנס ציונה, אך עדיין לא הגיעו לסניף ושאנסה שוב בעוד יומיים.

היום בבוקר התקשרתי למחלקת הנפקות ונאמר לי שהכרטיסים נמצאים בסניף רוטשילד בתל אביב.

במחלקת בנקאות פרטית בסניף התבררו לי מספר דברים:
א. אין לי מושג איך, אבל בהנפקה הצליחו לטעות שוב בשם המשפחה שלי ורשמו אותו באיות שגוי.
ב. אין אפשרות שאקח את הכרטיס של אישתי (תעודת הזהות שלה היתה ברשותי, אותו מס' חשבון). נאמר לי שרק היא יכולה לקחת את הכרטיס ושגם ייפוי כח שהיא תכתוב לא יעזור.
יש לציין כי לאורך כל הפרוצדורה אף אחד לא טרח ליידע אותי שאין אפשרות שאקח את הכרטיס של אישתי, וזאת למרות שבכל שיחה ביררתי גם מה הסטטוס של הכרטיס שלה (נשלח מסניף נס ציונה/ הגיע לסניף רוטשילד ...).

התקשרתי מהסניף למחלקת הנפקות. בהתחלה במחלקת הנפקות ביקשו שאשלח להם בפקס בקשה לשינוי השם. מאוחר יותר הסכימו לתקן את השם מבלי שאשלח להם פקס. בקשר לכרטיס של אישתי, נאמר לי שהדבר היחידי שניתן לעשות הוא לשלוח את הכרטיס חזרה לסניף נס ציונה. כששאלתי האם הם מבצעים שליחויות (מתוך הנחה שאולי הם יבינו שהם נותנים יחס גרוע לאורך כל הדרך ואולי הם ירצו לתקן אותו ולשלוח את הכרטיס של אישתי הביתה), נאמר לי שהם מבצעים שליחויות רק לסוגי כרטיסים מסוימים.
כשהתלוננתי על היחס וביקשתי לדבר עם האחראית, נאמר לי שהיא לא תוכל לעזור לי ושאני יכול לפנות לתלונות הציבור.

לצערי הרב, עוד לפני שהפכנו אישתי ואני ללקוחות של ישרכארט, אנו נתקלים ביחס מזלזל ולא מקצועי לחלוטין.

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה