פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקאות בכרטיס שבוטל נושא התלונה:
פיכמן אלונה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2005 סניף הבנק שלי הזמין לי בטעות כרטיס מאסטרכרט כסף. כאשר הגעתי לסניף ביטלתי את הכרטיס לפני שאספתי אותו. בחודש פברואר גיליתי שבוצעה עסקה בכרטיס המבוטל.פניתי לחברת האשראי ונאמר לי שמבטלים את הכרטיס! ומזכים אותי. בחודש מרץ הבעיה חזרה על עצמה, אותו בית העסק (שאין לי כל קשר עליו!) חייב את הכרטיס עוד הפעם. שוב פניתי לחברת האשראי ושוב נאמר שהכרטיס נחסם ואני מקבלת את הזיכוי. העסקאות של אותו בית העסק חזרו בכרטיסי המבוטל גם בחודשים אפריל ומאי. היום 31/5 פניתי לחברת ישראכדט וביקשתי לשוחח עם אחראי, לאחר טרטור והמתנה של 20 דקות על הקו השיחה הועברה לאחראית שהבטיחה לבדוק את הדברים ולחזור אליי תוך שעתיים. כעבור שעתיים וחצי פניתי לחברת האשראי שוב פעם ונאמר לי שאחראית שדיברתי איתה (שמה כרמלה) כבר לא נמצאת . ביקשתי שאחראי אחר יצור איתי קשר. כעבור מספר שעות יצרה איתי קשר נציגה (לא אחראית!) על מנת לשאול אותי איך ניתן לעזור לי, ולא היה לה שום מידע או התייחסות לפניות הקודמות שלי! דרשתי לשוחח עם אחראי והועברתי לאחראית בשם עדי. כשסיפרתי את כל הסיפור מהתחלה עדי ענתה לי שהמצב בהחלט אפשרי ואפילו אם וכרטיס נחסם/בוטל מזמן אין שום בעיה להמשיך לבצע בו עסקאות טלפוניות ועל אחריותי האישית לעקוב פירוטים של אותו הכרטיס, לזהות את העסקאות שבוצעו ולפנות לחברת האשראי על מנת לקבל זיכוי!!!!!! בנוסף, עדי אמרה שהפעם מבצעת חסימה "יותר רצינית" שיתכן ותמנע את המך החיובים אבל היא לא יכולה להתחייב לכך.!!! כאשר ביקשתי לקבל את סיכום הדברים בכתב עדי אמרה לי שעלי לפנות גם בכתב למחלקת תלונות הציבור על מנת לקבל את התגובה הכתובה !!!
אשמח לקבל תשובה רשמית מחברת ישראכרט איך בוצעו עסקאות בכרטיס המבוטל ומה ניתן לבצע על מנת למנוע עסקאות עתידיות בכרטיס זה?
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה