פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עמלה בלי הודעה ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת מבצע לפני שנתיים עשיתי הונפק עבורי כרטיס אמריקן אקספרס ל3 שנים כשנאמר במפורש שמכיוון שאיני לקוחה של בנק הפועלים לא תהיינה שום עמלות על הכרטיס ושום צורך במינימום פעולות.
אמריקן אקספרס חייבה אותי ב 19.90 בגין דמי הגבלת אחריות, עמלה שלטענתה חדשה.
1) לפי חלק מנציגי המכירות של אמריקן אקספרס ניתן אמריקן אקספרס יכולה להכיל עמלות חדשות בלי הודעה מראש ללקוח,
2) לאחר מעבר לנציג מכירות אחר נאמר כי עמלות חדשות מופיעות כחלק מחוברת מבצעים שנשלח לבית הלקוח ואמריקן אקספרס לא אחראית לוודא שהחוברת נשלח והתקבל ע"י הלקוח.
3) לפי החוזה המקורי של הכרטיס אמריקן אקספרס התחייבה שהכרטיס יהיה ללא עמלות
4) נשלח פקס לאמריקן אקספרס ועדיין לא התקבלה תגובה מחברה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי הכרטיס בעמלה שנגבתה + הודעה על כל העמלות העת פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה