פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה ע"י שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה מספר ימים הנני מנסה לגשת לפרטי עסקאות דרך האתר של החברה. המערכת מודיעה לי שאין גישה מכיוון שפרטי הטלפון שלי לא מעודכנים באתר. בעבר הייתה גישה. לצערי אין מענה במוקד הטלפוני (זמן המתנה אין סופי). שלחתי מספר טפסים אלקטרוניים ועד היום לא נוצר עימי קשר בעניין. בכוונתי להזמין כרטיס מחברת אשראי אחרת ולבטל את הכרטיס של אמריקן - אינני יכול לסמוך על חברה אשראי שלא נותנת שירות. מה יקרה שהכרטיס יגנב או במקרה של שתיהיה לי בעייה בחו"ל - מי יטפל בי? לא מוכן לקחת את הסיכון.

מבחינתי החברה לא עומדת בהתחייבותה לרמת שירותיות בסיסית.
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי על בזבוז זמני והטרחה שתגרם לי בעקבות מעבר לחברה אחרת פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה