פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי חוסר הצדקה לכדאיות הטרוולים אי פרסום מידע רלוונטי על המוצר עבור המשתמש נושא התלונה:
roth erez שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קנזס ארהב משרדים ראשיים כתובת:
מחלקת טרוול צקס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה כיוון שחברת אמריקן אקספרס ממשיכה להתעלם ממני
להשיג את מנהל משרד החקירות בטלפון או במשוב של מייל הינו בלתי אפשרי ותמיד אני מקבל
אותם תשובות שמלאות ציטוטים בלי חוסר מידע אמיתי מה קורה עם התיק שלי (לצערי איבדתי טרוולים פעם נוספת) לא קח אני מצפה מחברה ענקית שהפקדתי בידיה הלא אמינות 22 אלף שקל לצערי למכור את הטרוולים הם יודעים אבל שירות מינימלי ללקוח שבבעיה אין על מה לדבר
מלבד השירות המזעזע אני מעוניין להתרכז בחוסר ההסברה על איך וכיצד שומרים על טרוולים טרוולים כשמם נועדו לאנשים שמטילים כשלא ברור להם שהם למעשה מחזיקים ביד למעשה כסף מזומן כי במקרים של אובדן גניבה וכדומה שנפוצים במדינות זרות ועניות שבהם מטילים
החברה לא דואגת להחזר כספי בטווח של חברות כרטיסי אשראי(שלושה ימים-שבוע שהוא טווח זמן הגיוני)אלא מבקשת לחקור וחלקור לאחר ניסיונות התנערות של החברה בטענות שווא כמו האשמה שלי שאני מנסה להונות את החברה והאשמתי בחוסר אחריות עם הכסף כשלעולם לא קיבלתי הסברה על איך מתנהלים עם הכסף(נציגת א' אקספרס המליצה לי שבמידה ואני הולך לים עדיף לי לקחת את הצקים איתי ולא להשאיר אותם בהוסטל או דירה!!!!כי זה יותר בטוח לפי דעתה) חוץ מאשר שורה סתמית קטנה שאומרת באנגלית יש להתיחס לצקים כאילו הם היו כסף
חברת אמריקן אקספרס הרסה לי את הטיול היא עושה מה שהיא רוצה לאזרח הקטן כשההיגיון שם אם יש כזה פועל לטובת החברה בלבד ובאמת מעולם לא נתכלתי בכל כך הרבה חוסר יעלות
התעלמות חוסר ידע ומתן תשובות חוסר פרסום של הוראות
משרדים שניתן להשיג שעתיים ביום מנהלים שלא מתפנים לענות לתשובות מוקדנים שלא מבינים ולא מסוגלים לשכנע למה לאדם להחזיק טרוולים ולא כסף מזומן כי מבחינתי החזקתי בידי את אותו הדבר
לסיום ותודה מראש אשמח אם ינקטו צעדים בעניין ומישהו ישים סוף לברדק ששורר בחברה
בזבוז זמן עגמת נפש סוג הנזק :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה