|
|
|
|
|
|
זמן המתנה למענה שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המסגר 40 תל אביב 61620 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום הנ"ל המתנתי 51 דקות (לא רצוף)המתנה הכי ארוכה 21 דקות ברצף עד שהצלחתי לזכות במענה של נציגת שרות לקוחות ,כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל לגבי זמן ההמתנה המוגזם נאמר לי שהמהלים לא עוסקים בזה.פנייה בכתב למנכ"ל החברה ב17/10/05 לא נענתה כמו כן גם פניית תזכורת ב30/10/05 .רק לאחר שהוחזר הכרטיס לבנק ב4/11/05 טרח להתקשר אלינו מנהל תפעול של החברה.הנ"ל עמד על כך שהפניות לא התקבלו בחברה(2 הפניות נשלחו הן בפקס והן בדאר אלקטרוני והתקבל אף אישור בדאר אלקטרוני על קבלת התלונות.
אשתי אשר בשמה הנני כותב (בעלת הכרטיס) קיבלה פנקס קטן שעלותו לא יותר מ 1 ש"ח בתור פיצוי.הבעיה בגינה התקשרתי לחברה הייתה חיוב של 12 ש"ח לא ברור אשר התברר שהוא בגין חוסר 18 נקודות בעסקה שבוצעה.
לעניות דעתי רצוי לפרסם את הנ"ל ברבים על מנת שציבור מחזיקי כרטיס זה יסיקו את המסקנות לגבי החברה הנ"ל אשר כפי שהיא מנוהלת אין לה זכות קיום כנראה שכמו שהמנלים כך גם העובדים!
|
עלות 51 דקות שיחות בזק |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמריקן אקספרס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|