אמריקן אקספרס לא מפסיקה תשלומים לספק שלא סיפק סחורה!!! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.10.07 רכשתי ספה מרשת אולטימה בשווי 9500 ש"ח ב 5 תשלומים שווים. כשמועד האספקה המובטח 60-90 יום. לאחר שעברו 90 יום ופניתי לאמריקן אקספרס שלא יכבדו את 2 התשלומים האחרונים. אחרי שנאמר לי שאלה אכן ייפסקו (לאחר הצגת הזמנת הרכישה) הסתבר שהם כיבדו את התשלום הרביעי. הטוענה: הם מאפשרים לספק 90 ימי עסקים ולא 90 ימים קלנדרים. א', כשסופרים ימי עסקים מקובל לרשום זאת במפורש -אחרת מדובר בקלנדרי. ב', גם אם מחשבים לפי ימי הרי שאלה נגמרים ב 21.2 בעוד שלפי דברי מירב, הפקידה באמריקן אקספרסס, הם יאפשרו לבעל העסק עד סוף פברואר לספק הספה (הספק ביקש את הזמן הזה והם מאפשרים לו אותו כי הוא אמר שיצליח לעמוד בזמן זה. זה שהוא אמר שיעמוד בזמן קצר הרבה יותר כלל לא משנה להם).
השירות של אמריקן אקספרס שאמרו להיות עם הפנים ללקוח, נראה רק עם הפנים לספק. ואני כלקוח שלהם, לא יכול לסמוך עליהם! האם זו מגמה שלה להעדיף הספק על פני הלקוח?
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפסיקו להעמיד את טובת הספק על טובת הלקוח. מסתבר שאסור לסמוך עליהם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|