פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חיוב בעקבות אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-17.04.08 ביצעתי רכישה באינטרנט מאתר חברת "משרדיה" בסכום של 230 ש"ח.המוצרים עתידים היו להגיע תוך שבוע או פחות בדואר רשום.משלא הגיעו,ניסיתי להתקשר אל החברה לצורך ברור,אך לא קיבלתי כל מענה במשך כל היום.לאחר כיומיים פניתי אל חברת האשראי בכדי לבטל את העסקה,שטרם חויבה בפועל ועתידה לרדת בחיוב הקרוב.הנציג הסביר לי שאין להם אפשרות לבצע זאת מכיוון שמדובר בתשלום יחיד.במקביל,פניתי לחברת "אמון הציבור",ואלה חזרו אלי באופן מיידי,ערכו ברור וחזרו אלי עם שתי תשובות:האחת,נאמר לי כי חברת משרדיה התפרקה.השניה-הוצע לי לפנות אל חברת האשראי שוב ולבקש את ביטול החיוב,זאת לאחר שהם פנו בשם הצרכנים אל כל חברות האשראי והורו להם לכבד פניות של צרכנים לביטול חיובים של חברת "משרדיה"(אמון הציבור קיבלו תלונות נוספות של צרכנים באותו עניין).אכן פניתי אל חברת ישרכארט(הכרטיס שברשותי מסוג אמריקאן אקספרס),פיקססתי הצהרה כפי שנתבקשתי וחיכיתי מספר ימים.לצערי,עד לרגע זה,ולאחר שיחות רבות אל חברת ישרכארט,טרם נאמר לי כי החיוב בוטל.מבחינתם הנושא עדיין בטיפול.אציין כי החיוב אמור להתבצע בפועל ב-15.05.08,כשהנושא הובא לידיעתם ונמצא בטיפולם החל מה-30.04.08.אציין לטובה את הטיפול שמעניקים נציגי חברת "אמון הציבור" שאכן עושים כל שביכולתם בכדי לעזור.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב המדובר באופן מיידי!!!לפני ביצוע החיוב בפועל!! פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה