שירות לקוי וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בפעם השלישית מריצים אותי לבנק על מנת להזמין כרטיס חדש, מאחר ובכרטיס החדש שהגיע, הפלסטיק אינו תקין והכרטיס אינו עובר במספר בתי עסק.
פניתי לאמריקאן אקספרס על מנת שיקלו עלי את הריצות לבנק וישלחו לי הביתה כרטיס בדואר רשום, אך הם סירבו והודיעו שהכול חייב להעשות דרך הבנק, למרות שזו פעם שלישית שאני מזמינה את אותו כרטיס והפגם באשמתם, שהנפיקו כרטיסים פגומים.
|
עלבון וטירטור לקוח שלא לצורך |
סוג הנזק : |
|
|
|
|