פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מס' 30756< נושא התלונה:
שמלי שלום מאיה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם שנית,לאחר שפנייתי הקודמת לא קיבלה כל מענה.(פניתי בעבר דרך "צור קשר")
בחודש מאי הגשתי תלונה לחברת אמריקאן אקספרס,שהועברה לחברה ב-01.06.08.מספר התלונה הינו 30756.לצערי,גם בתום 14 ימי עסקים ולמעשה עד לרגע זה לא קיבלתי כל מענה לתלונתי.
אבקש את תשובתכם והתייחסותכם לעניין במהרה.
תודה,מאיה

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה