פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון: שירות מחלקת ההנפקות של "אמריקן אקספרס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף אתכם בשירות אותו קבלתי ממחלקת ההנפקות של "אמריקן אקספרס" בחודשים האחרונים. באמת ובתמים לא ציפיתי לרצף הטלאות שזכיתי לעבור ועד לכתיבת מכתב זה אכן רציתי להאמין שפשוט מדובר באוסף של תקלות אקראיות ולא מעבר. עקב כך אין ברשותי את התאריכים המדויקים וכן את שמות כל הנציגים שאתם יצא לי לדבר אך עדיין אנסה לתאר את אשר עבר עלי.....

כבר יותר משנה אני מחזיק בכרטיס "קרדיט " שהונפק לי במסגרת שיתוף פעולה עם רשת "הולמס פלייס" . הייתי מרוצה ממנו ככרטיס אשראי שני , השתמשתי בו בארץ ובחו"ל ואף נעזרתי בו לקבלת "הלוואת אקספרס".
עקב צרכיי האישיים ועקב שביאות רצוני מהכרטיס בקשתי לפני כחודשיים וחצי לשדרג את כרטיס האשראי שלי לכרטיס "זהב". מילאתי טופס באתר האינטרנט וכעבור מספר ימים קבלתי שיחת טלפון מנציגה בשם בת-אל ששמחה לבשר לי על כך שהבקשה שלי מאושרת, על מנת לבצע את ההנפקה בפועל התבקשתי רק לשלוח פקס שבו אני מאשר לבטל את הכרטיס הישן שלי וזאת על מנת לקבל את הכרטיס החדש.
לבקשתה, עוד באותו היום הפקס נשלח ואף הגיע מיד אישור כאשר הלוגו של ישרכארט מופיע עליו.
נאמר לי ששליח יחד עם הכרטיס החדש יצור איתי קשר בימים הקרובים ויביא לי אותו עד לביתי.

הימים חלפו,הכרטיס לא הגיע והחלטתי לברר מה קורה עם ההנפקה, להפתעתי, נציגת השירות טענה שמכיוון שלא שלחתי את הפקס שהתבקשתי הנפקת כרטיס הזהב המיוחלת עדיין לא החלה. שוב באותו היום שלחתי את הפקס עם הנוסח המדויק ושוב קבלתי אישור על כך אשר בראשו מתנוסס הלוגו של "ישראכרט" כמו בפעם הקודמת נאמר לי טלפונית שהפקס התקבל ועלי להמתין לשליח שיצור עמי קשר.

שבועות חלפו והשליח עדיין לא הגיע , במקביל התחלתי לקבל שיחות תמוהות מנציגי שירות ששאלו אותי שוב ושוב מדוע בקשתי לבטל את הכרטיס שהזמנתי. הסברתי להם בכל השיחות שכנראה יש להם טעות ולא רק שלא ביטלתי את ההנפקה אני אף מחכה ליצירת קשר משליח חברת המשלוחים לקבלת הכרטיס כפי שהובטח לי.

לאחר שבועות מספר בהם אני מחכה לכרטיס, לפתע נשלח אלי מכתב מטעם מחלקת ההנפקות ובו נכתב כי הם מצטערים על החלטתי לבטל את ההנפקה .

הפעם כבר הייתי ממש מבולבל, התקשרתי שוב מיוזמתי למחלקה וניסיתי להבין מה לעזאזל קרה פה ומה קורה עם ההנפקה.
נציגת השירות (מעיין ?) בדקה את בקשתי , אישרה שוב שהפקס ששלחתי התקבל אך לא הייתה לה תשובה לשאלת מיליון הדולר "מה קורה עם הכרטיס?". הנציגה בקשה ממני להמתין לטלפון ממנה לאחר שתבדוק לעומק את המקרה וכך היה.

לאחר יומיים חזרה אלי הנציגה ובלי אפילו נימה של התנצלות בישרה לי שהיא לא מבינה מה אני רוצה ממנה ובכלל לא מגיע לי אישור לכרטיס זהב. הסברתי לה שנציגה בשם בת-אל אישרה לי שהבקשה שלי נענתה בחיוב ובכל השיחות שהיו לי עם נציגי השירות לאחר מכן וכן בפקסים ששלחתי דובר על כרטיס "זהב" . נציגת השירות הסבירה לי שהיא מצטערת אך אם אני רוצה אפשר לשדרג את הכרטיס שלי לכרטיס "ירוק" וזאת כאמור לאחר שבועות רבים של המתנה לכרטיס שמספר פעמים הובטח לי ע"י נציגי השירות. סירבתי להצעה הקוסמת ואף בקשתי ממנה לבטל את הכרטיס הישן. הסברתי לה שאם זה השירות שהם יודעים לספק אז תודה אבל לא תודה.

נכון להיום, כשבועיים אחרי בקשתי לביטול , הכרטיס שלי עדיין לא בוטל , כמו כן כאשר פתחתי את החיוב החודשי של חודש אוגוסט גילתי אף שורה שמחייבת אותי בדמי הנפקה -
"דמי כרטיס/הנפקה 12 ₪ (במקור 16 ולאחר הנחה של 4 שקלים).
כאמור כשנה וחצי אני בתוכנית אשר אין בה דמי חבר ומעולם לא נגבו ממני כספים מעבר לרכישות אותם ביצעתי.



בחיי הלא ככל כך ארוכים יצא לי לקבל שירות מחברות רבות. חברות קמעונאיות, חברות תקשורת , חברות תיירות וכן חברות פיננסיות כשלכם .
מעולם, אבל מעולם , לא יצא לי לקבל יחס כה מעליב, כה מחפיר וכה מזלזל עד שנתקלתי לצערי ב"אמריקן אקספרס" .

הרגשתי האישית היא שפשוט עשו ממני צחוק. עשו צחוק מהזמן שלי ומהכסף שלי. תמוה בעיני שזה השירות שיש לחברה גדולה וכביכול מכובדת להציע לי.
תמוה בעיני גם שלא זכיתי לשום התנצלות על העוול שנגרם לי, ותמוה בעיני גם כן שבשנת 2008 כאשר שוק האשראי פתוח לתחרות ויש יותר מגורם אחד בשוק - חברה מרשה לעצמה להתנהג בצורה בריונית שכזאת .










בכבוד רב,

גבע אשכנזי



עלבון, כספי ובזבוז זמני היקר מפז. סוג הנזק :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה