פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל בלקוח בזבוז זמן הלקוח גביית תשלום בגין שרות שלא ניתן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פניתי לחברת אמריקן אקספרס בבקשה כי ישלחו לי מידע בגין רכישה שבוצעה דרך הכרטיס. ברצוני לציין שכבר בטלפון הראשון ההמתנה הייתה מאד ממושכת ומייגעת עד שכבר הועילו לענות ציין הנציג כי המידע אשר ביקשתי יעלה לי סכום מסויים וכמובן שהסכמתי ציינתי בפני הנציג שאני זקוקה למידע זה בדחיפות ונאמר לי שזה יקח יום יומיים כי הרי שמכתב בארצנו מגיע תוך יום אחד לכל היותר.
חיכיתי כעשרה ימים למכתב המיוחל שכמובן לא היגע אך את חשבוני חברת האשראי מיהרה לחייב, כמו כן פניתי פעם נוספת בטלפון ושוה המתנתי בין 20דקות לחצי שעה על הקו ואז ענתה נציגה בשם איילי שהבטיחה כי הפעם המכתב ישלח בדואר רשום ותוך יום יומיים לכל היותר הוא אצלי . מאז עבר עוד שבוע וכלום לא היגיע התקשרתי פעם שלישית ושוב המתנה מייגעת ולספר את הסיפור מחדש לנציגה בשם חנה שלא ענתה תשובות עיניניות בקשתי לשוחח עם מנהל ונאמר שרק אחרי יום יומיים במידה ויהיה לו זמן יחזור אלי.
ברצוני לציין כי אני מאד מאוכזבת מהטיפול הרשלני והמזלזל שקיבלתי בזבזתי זמן יקר ובנוסף המסמך שביקשתי ציינתי כבר בהתחלה כי הוא מסמך חשוב ודחוף מאד אני לא מבינה מדוע צריך לעייף ולהתיש את הלקוח ומדוע השרות של חברה שאמורה לתת שרות מצויין הופך לשרות חובבני ומבזה.
בכבוד רב נירה.
עוגמת נפש זלזול בלקוח ואי מתן שרות הולם סוג הנזק :
שליחה מיידית של המסמך המבוקש ובנוסף הפסקת התקשרות עם החברה. פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה