פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל בזבוז זמן הלקוח חיוב חשבון ללא מתן שרות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.,
פניתי לחברת אמריקן אקספרס לפני למעלה מחודש עלמנת לקבל מסמך בגין חיוב שבצעתי בארץ. ברצוני לציין שכבר מהשיחה הראשונה זמן ההמתנה היה 20 דקות ,עד שכבר ענה הנציג ביקשתי ממנו שישלח לי את המסמך הנ"ל באופן דחוף ביותר והוא הסביר כי עליי לשלם עבורו וכמובן שנעניתי בחיוב וכמובן שיום אחרי חשבוני חוייב אך המסמך טרם היגיע לאחר כעשרה ימים צלצלתי שוב המתנתי בין 20דדקות לחצי שעה על הקו ענתה נציגה בשם איילי שהבטיחה שתוך יום יומיים אקבל את המסמך בדואר רשום .
לאחר שבוע נוסף צלצלתי פעם שלישית שוחחתי עם חנה שנתנה תשובות לא עיניניות והמסמך טרם היגיע ביקשתי לשוחח עם מנהל וחנה ענתה שבמידה ויהיה לו זמן יחזור אליי.
עד עצם היום הזה לא קיבלתי את המסמך המיוחל שכמובן כבר חוייבתי עליו.
בזבוז זמן הלקוח מתןשרות קלוקל סוג הנזק :
הבאת המסמך במיידי עם שליח בנוסף סיום התקשרות עם החברה. פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה