פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי על עסקה שלא ביצעתי ואי ביצוע חקירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הכול התחיל בחודש 06.09 גליתי חיוב בכרטיס אשרי לחברה בשם א.אילון על 5000ש"ח בקרדיט 10תש' שלא מוכר לי, התקשרתי לאמריקן אקספרס ושלחתי הצהרה על הכחשת עסקה ואחרי כמה ימים קבלתי זיכוי. במקביל בטלתי את הכרטיס אשרי וקבלתי חדש. בחודש 07.09 גליתי שוב חיוב לסכום של2800 ש"ח ל3 תשלומים בבית העסק "עולם המחשוב" שאני לא עשיתי (כול העסקות בוצעו טלפונית) ושוב שלחתי הכחשת עסקה ושוב ביטלתי את הכרטיס רק הפעם אמריקן אקספרס לא רוצים לזכות אותי בכסף אבל לפי חוק חייבים לזכות אתי תוך 10יום וזה נמשך כבר מעל חודש. אני ביטלתי את הכרטיס של אמריקן אקספרס ולקחתי כרטיס מסטרקארד שגם ממשפחת ישראכרט ואתמול בתאריך 26.08.09 קבלתי טלפון מבחור שהציג את עצמו כנציג מחלקת כספים של חברה סוללרית "אורנג'" ואמר שלפני חודש כאשר שניתי את האמצעי התשלום לא נתתי את כול הפרטים והם ("אורנג ) לא יכולים לחייב אותי על חשבונית האחרונה שלי, הוא ביקש ממני מספר סודי שנמצא בחלק האחורי של הכרטיס , אמרתי לו שאני רוצה בעצמי להתקשר לאורנג ולהוסיף את הפרטים החוסרים. כאשר התקשרתי לאורנג למחלקת כספים הם אמרו לי שהם לא התקשרו עלי ושום דבר לא חוסר במערכת כדי לחייב אותי. ואז התחלתי לחשוד שמישהו עוד פעם יודע את המספר כרטיס אשרי שלי ומנסה לבצע עסקה כלשהי . אז מיד התקשרתי לחברת אשרי והם אמרו לי שלפני כמה שעות הם נתנו אישור לביצוע עסקה טלפונית לחברה "סופאטק – ויזין" שנמצאת בתל אביב. התקשרתי לחברה סופטק- ויזיון והם אמרו שמישהו רוצה לקנות מהם סחורה דרך טלפון(מישהו שאמר את השם שלי, ת.ז. שלי ואת המס' כרטיס אשרי שלי), אבל הם לא הסכימו למכור בלי קוד סודי שנמצא בחלק האחורי של הכרטיס אומנם קבלו אישור מחברת אשרי . ואני שוב בטלתי את הכרטיס.

בכול המקרים פניתי למשטרה והגשתי תלונה .(ללא שום תוצאות)

אני מבקש שתעזרו לי לקבל את הכסף שלי חזרה מאמריקן אקספרס ולגרום להם לבצע חקירה כמו שצריך ולהבין מאיפה עבריינים מקבלים את הפרטים שלי (בכרטיס האחרון אני לא השתמשתי בכלל לצורך הקניות מלבד חברת אורנג חברת חשמל וHOT ).

תודה מראש

מיכאל
כספי סוג הנזק :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה