פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 40 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסביבות אוקטובר 2009 הייתי אמורה לחדש את כרטיס האשראי שלי אמקס קרדיט. אחרי שהתקשרתי לחברה התברר שהכרטיס כבר יוצר עבורי בלי לשאול אותי בכלל!!!
מכיוון שכך, הלכתי לסניף הבנק בכיכר נגה בגבעתיים אך הכרטיס לא היה שם מכיוון שעבר זמן רב מאז שהם העבירו אותו לשם ועד שהגעתי (שוב אף אחד לא הודיע לי שהכרטיס שם , בכלל לא ידעתי שיצרו עבורי כרטיס בלי להודיע לי או לשאול אותי). לאחר שהתקשרתי הודיעו לי שיגיע שליח לביתי לפי בקשתי אך גם השליח לא הגיע ולא החזיר את הכרטיס לבנק וכך נותרתי בלי מענה. הפקידות היו חצופות ולא לקחו אחריות על המקרה. בעקבות כך שנותרתי ללא כרטיס אשראי תקופה כה ארוכה החלטתי לבטל את הכרטיס. שלחתי בפקס את הבקשה וקבילתי אישור שהכרטיס מבוטל. למרות זאת, התבקשתי לשלם 16.07 ש"ח עבור הנפקתו. אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם על כרטיס שלא היה אצלי אפילו יום ושאפילו יוצר ללא ידיעתי
מעבר לכך, נותרו מספר תשלומים בכרטיס . אין לי בעיה לשלם את מה שאני צריכה אבל למה אני צריכה לשלם גם מע"מ וגם עמלת הודעת גביית חוב בסך של 50.48 ש"ח? גם אם מדובר בתשלומים שונים, למה עליי לשלם עמלה פעמיים?? ומה זה עמלת הודעה?
אני מבקשת לפטור אותי לכל הפחות מדמי השימוש בכרטיס.
היחס האיום שקיבלתי מפקידי החברה ודרכי התנהלותה שהתדרדרו מאד בשנתיים-שלוש האחרונות גרמו לי לברוח ולהודיע לכל מי ששוקל להוציא אמקס לא לעשות זאת. אני גם רוצה לציין שגם את אחותי סחבתי אחריי לאמקס וגם היא אל היתה מרוצה.
בתודה
אפרת

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה