פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות של חברת האשראי נושא התלונה:
יעקב יוסף שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לקבלת אירוח תמורת נקודות,אחרי תחקיר קצר, שנראה לי מוזר ואחרי המתנה ממושכת על הקו,נאמר לי שאזלו השוברים. מאחר והסיפור עורר את חשדי. יצרתי קשר מחודש, אך הפעם ביקשתי את ההטבה בכרטיס האשראי של בני. נעניתי מיד בחיוב. התקשרתי מאז פעמיים לבקש את הממונה. עדיין ממתין.

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה