פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי עקב הבטחות שלא קוימו והפסד כספי ניכר. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות גניבת כרטיס אמריקן אקספרס בהודו נוצר קשר טלפוני נרחב ביננו לבין החברה זאת עקב הבטחות שלא קוימו דבר שנמשך זמן רב למרות ידיעת המעורבים בעניין שבני בהודו נמצא ללא פרוטה , הדבר נמשך זמן רב מדי ובני הייה צריך לנהל שיחות טלפון מחוץ לארץ ולדבר עם אנשים בחברה אשר הבטיחו טיפול ולא קיימו את הבטחתם.

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה