פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצגת מצג שווא של עובדת החברה ואי לקיחת אחריות בגינו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2011 נסע אבי לארה"ב. טרם נסיעתו הוציא כרטיס אמריקאן אקספרס שהוצע לו במיוחד למטרה זו תוך הבטחה של נציגת החברה כי יוכל למשוך כסף מזומן כמעט בכל בנק ללא עמלה ו/או עלות כלשהיא. לדאבונו הרב של אבי, עם הגיעו לשם הסתבר לי כי להבטחה זו אין כל בסיס ולא ניתן למשוך כספים מבנק (בדיעבד הסתבר כי מדובר רק במרכזים מעטים של אמריקן אקספרס מאד ספציפיים). יתרה מכך, בשיחת טלפון עימם שעשה אבי מחו"ל הסתבר לו (לאחר המתנה מאד ארוכה) כי ההבטחה אכן חסרת בסיס, ולמעשה עליו למשוך כסף מ ATM כאשר העלות עבור כח משיכה היא 3.75$. למותר לציין כי לא ניתן למשוך יותר מ500$ בפעם אחת ועל כן עבור כל משיכה של 500$ הוא חוייב בקרוב ל4$!!!
עם הגיעו לארץ ניסה אבי לברר את העניין. נציגי אמריקן אקספרס, נטלי ולידן (ממחלקת בירורים בינלאומיים) הקשיבו לשיחות ואכן הודו בפניי ובפני אבי כי נעשתה טעות, אכן הציגו בפניו הבטחה חסרת שחר, אולם אין מה לעשות והפיצוי היחיד שיכולים לתת לו הוא שובר לארוחת בוקר.
לשם הבהרת התמונה יצויין כי מעולם לא ניסינו "להתעשר" על חשבון החברה, אלא קיווינו אך ורק לקבל חזרה את הכסף שאבי הוציא עבור העמלות בעבור אינטרס ההסתמכות שלו על מצג השווא שהומצא בפניו ב"טעות". למותר לציין כי בפנייתנו לאמריקן אקפרס כלל לא הצגנו בפניהם את העובדה כי ATM מעטים בלבד ברחבי ארה"ב קיבלו את הכרטיס, כמו כן לא הצגנו בפניהם את הדרישה להחזר שיחות החוץ אליהם על מנת לברר את העניין, ואת ימי הטיול המבוזבזים והנסיעות שנעשו עד להגעת ATM המקבל את הכרטיס.

חשוב לי לציין כי בפנייתי לאמריקן אקספר נתקלתי באטימות יתרה- כלל הנציגים הודו בפניי כי נעשתה טעות מטעמם, אך אף אחד לא הסכים לקחת אחריות על העניין. יתרה מכך, הם גם סירבו לבקשתי לשלוח ראיה כלשהיא מסמך/ הקלטה המעידים על כך שהם מודים שאכן נעשתה טעות.

שוב ברצוני לציין כי כל מבוקשנו היה ועדיין לקבל חזרה את כספי העמלות, שכן אינטרס ההסתמכות של אבי ניזון מהבטחות שווא חסרות שחר של הנציגה.
כספי סוג הנזק :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה