פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מתחילת חודש מרץ פניתי לחברה 4 פעמים היות ועמד להגמר תוקף הכרטיס שברשותי ולא קיבלתי את הכרטיס החדש. בכל שיחה כזו דחו את דאגותי שאשאר ללא כרטיס ונאמר לי שאין לי מה לדאוג : "הכרטיס יגיע בדואר. אין צורך לקבל אותו בבנק שכן הכרטיס החדש הוא רק "חתיכת פלסטיק". וכן שהכרטיס שברשותי טוב עד חודש מרץ..." אתמול (27.3.12) התקשרתי כבר ממש מודאגת ואכן אז "התעוררו" באמריקן אקספרס ופתאום כבר לא "מרחו" אותי כהרגלם אלא חיפשו יחד איתי בנק קרוב שבו אוכל לקבל את הכטיס והסיסמה..אבל רק ביום ראשון !
הבנתי שעדין אוכל להשתמש בכרטיס שברשותי שכן הוא תקף עד סוף מרץ כפי שנאמר לי בכל השיחות הקודמות.
היום - 28.3.12 התברר לי במעמד הקניה שהכרטיס בוטל !
כמובן שפניתי לאמריקן אקספרס שוב...אבל אין עם לדבר וכמובן שהם לא לקחו אחריות על חוסר האחריות שלהם ועל עוגמת הנפש והבושה שגרמו לי.
הרי בדיוק בגלל שפחדתי להגיע למצב הזה (אין לי אפשרות להוציא כסף בבנקט, אין לי אפשרות לקנות כלום והכי גרוע - בושה נוראית בתור בחנות...) התקשרתי במשך כל החודש לאמריקן אקספרס !
באשר יגורתי בא לי ובשירות לקוחות שלהם היא עוד מעיזה "לנזוף" בי :"הרי הפקידה יידעה אותך שמבטלים לך את הכרטיס" ..אז זהו שלא ! להיפך ! כל הזמן הפקידות שלהם "הרגיעו" אותי שהכרטיס שברשותי תקף עד סוף מרץ !
הנזק הוא כמובן עוגמת נפש ועלבון.
האמת שאין לי מה לבקש...תודה
עלבון סוג הנזק :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה