פרטי התלונה

תלונות אמריקן אקספרס

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש מרץ הזמנתי דרך האינטרנט נגן mp 3 מחברת אפ-טק טכנולוגיות בע"מ.אחרי כשבועיים בהם הבנתי כי לחברה אין שום כוונה ליצור קשר עימי ולא הצלחתי לבטל את העסקה דרכם,פניתי אליכם בבקשה למנוע את החיוב ובכך לבטל את העסקה.יצרתי קשר עם מוקד לקוחות של החברה ושם נאמר לי שאין מה לעשות,שאלתי את הנציגתכם:"האם במקרה ואני מצהירה שרומתי וידוע שרומתי, לא תמנעו את מפח הנפש ממני ותבטלו את החיוב??",הנציגה ענתה בקור רוח "לא!!".
אני ממש מתביישת בשבילכם שאלו נציגי השירות שאתם מעסיקים,אתם ביזיתם אותי ולא ממש עזרתם לי כאשר אני הצרתי שאני מרומה .
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ושינוי היחס המגעיל פתרון נדרש :

אמריקן אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה