פרטי התלונה

תלונות מסטרקרד וויזה

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רכסים כתובת:
תל אביב- ויזה אל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי נורית *** ת"ז 301***01 ברצוני להתלונן על תרמית \הונאה שעשו לי חברת ויזה כאל פניתי לחברה לנציג המכירות בבקשה לכרטיס חדש עם מסגרת חדשה הנציג עבר עימי את כל התהליך מבלי לומאר לי גילוי נאות ע"פ חוק היה לי כרטיס נסף מבוטל ולמעשה בכרטיס החדש נוצר מסגרת משותפת לכרטיס הישן כל זאת מבלי לומאר לי את הדברים הייתי צריכה בעצמי לגלות זאת והכל עשה בכדי להריח בונוס וכמובן עמלות כפולות לחברה בנוסף הנציג לא אמר לי כי אני יחוייב כל חודש בשני תאריכים והוא עשה לי כאילו "שחזור של הכרטיס הישן" פנית לויזה יותר מ 4 פעמים ומעבירים אותי מנציג אחד לשני בלי מענה לאחרונה שוחחתי עם נציג שימור בשם מוטי שחיפף מאוד בשיחה לא נתן לי לדבר כלל ולא ביצע עבודתו כאיש שימור זלזל בי ואמר בטלי אותו ויש העביר אותי שוב לשרות הלקוחות שם ביקשתי מנהל אמרו יחזור אליך ואיש לא חזר אני כועסת מטורטרת עברתי עוגמת נפש ונשארתי ללא מענה אני מבקשת בכל לשון של בקשה לעזור לי עם זה להגיע לפתרון אחרת אפנה לתקשורת בתוה נורית 054***837

מסטרקרד וויזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה