מחדל חמור: קיבלתי מהחברה כרטיס אשראי של אדם אחר, והוא קיבל את שלי. |
נושא התלונה: |
יום שני 11 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/8/06 הזמנתי כרטיס אשראי "לאומי קרד" במקום כרטיס ישן שהיה ברשותי והתבלה. נציג החברה, גד, הבטיח לי שאקבלו באמצעות הדואר בתוך 10 ימים.לאחר מספר ימים בתאריך 5/9/06 קבלתי את הכרטיס בסניף הדואר. כיוון שבסניף הדואר לא הצליחו להפעיל את הכרטיס, קיבלתי תדפיס ובו מבקשים ממני ליצור קשר עם מוקד החברה. לאחר המתנה של עשרות דקות למענה נציג החברה, סוכם כי הכרטיס שברשותי והכרטיס שלי, הנמצא אצל אדם זר, יבוטלו. הובטח לי שאקבל כרטיס חדש באמצעות שליח בתוך 4 ימים. למרות ההבטחה, ב- 10/6/06 קיבלתי הודעת SMS וגם גלויה מהדואר, בהן נתבקשתי לגשת לסניף הדואר לקבלת הכרטיס. שוב חניתי בתשלום ושוב המתנתי בתור, אולם גם הפעם לא הצליחו להפעיל את הכרטיס. לאחר מכן דיברתי עם נציג החברה, שחר, אשר הפעיל את הכרטיס.
|
תפקוד פיננסי מוגבל ללא כרטיס אשראי |
סוג הנזק : |
קבלת הסבר כתוב, עם עותק לכל הגורמים הרלוונטיים, ממ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|