פרטי התלונה

תלונות מסטרקרד וויזה

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות של שרות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי טלפונית וגם דרך אתר החברה על מנת לשחזר את סיסמת הגישה לאתר לשם הצטרפות למסלולי ההטבה של החברה. למרות פניותי החוזרות והנשנות וההבטחות שקיבלתי לחזור אלי תוך 24 שעות,לא חזרו אלי והשרות לא פתרה לי את הבעיה ואינני יכול לבצע את הפעולה, האתר נשאר נעון בפני.
כספי סוג הנזק :
לאפשר לי גישה לחשבוני על מנת להנות מההטבות המגיעות לי בדין. פתרון נדרש :

מסטרקרד וויזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה