|
|
|
|
|
|
אי הענות של שרות הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי טלפונית וגם דרך אתר החברה על מנת לשחזר את סיסמת הגישה לאתר לשם הצטרפות למסלולי ההטבה של החברה. למרות פניותי החוזרות והנשנות וההבטחות שקיבלתי לחזור אלי תוך 24 שעות,לא חזרו אלי והשרות לא פתרה לי את הבעיה ואינני יכול לבצע את הפעולה, האתר נשאר נעון בפני.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לאפשר לי גישה לחשבוני על מנת להנות מההטבות המגיעות לי בדין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מסטרקרד וויזה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|