פרטי התלונה

תלונות אוניברסיטת תל אביב

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירותים מיותרים, העברת מידע לחברות חיצוניות, מכירת מוצרים חינם ופתיחת קו ללא הסכמתי נושא התלונה:
בראון סופיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תל אביב 22.7.2011
לכבוד
חברת אורנג'
מחלקת תלנות הציבור --באמצעות פקס מספר 0747072033

מאת: סופיה בראון – מספר מנוי 054-2230246

תלונה: א. שירות לקוחות לקוי ביותר – הן בטלפון והן בסניף שלכם ברמת גן – מול קניון אילון
ב. ממתן שירותים מיותרים – ללא ידיעתי וללא הסכמתי
ג. הטעית הלקוח – מכירת מכשיר באמצעות פתיחת קו
א.נ.
1. ביום 22.7.2011 באתי לבירור שלישי בנושא של חשבונות טלפון המנופחים שלי, זאת לאחר אין ספר טלפונים למספר *555 (אני לקוחרה עיסקית) וגם המתנה של שעה וארבע דקות ביום 21.7
2. בבירור שהיה עם הפקידה בשם מור התבררו שני דברים שנעשו ללא ידיעתי וללא הסכמתי
א׳‏. מעולם לא בקשתי שירותים מספק חיצוני - בחשבונית שלי מופיעים שמות: share system ו unicell. עלות השירותים המזיקים אלה מסתכמת ב111 ש"ח לחדש
שאלה: מי העביר להם את מספר הטלפון שלי? ובאיזה זכות? איך אפשר להפסיק את כל השירותים המיותרים אלה ולקבל החזר כספים ששולמו.
ב'. בביקורי הקודם הפקיד בשם רואי, הסביר לי על הוזלת השירותים שאני אקבל ואף הודיע לי
שהוא נותן לי שני מכשירים חינם - כי אני לקוחה עסקית ומגיעה לי.
רק היום התברר, ש"החינם" היה בעלות גבוהה מאד. רועי "הגדיר" רכישת מכשירים חינם"
בפתיחת שני קוים 054-7746176 ו-0548019852 בעלות של 200ש"ח לחודש לתקופה של 36
חודשים – סכום כולל של 7200 ש"ח, בהחלט לא חינם!!!!!!!!!!!!!!!
הדבר גובל בשערוריה של ממש!!!!!!!!!!!.
מכיון שלא ידעתי על התרמית הזו, כתבתי מכתב תודה עבור הפקיד בשפ רועי – שלאחר בירור,
ממש לא מגיעה לו. ואני מבטלת כל מילות שבח.
למזלי הגדול, לא פתחתי את המכשירים האלה ואני מבקשת לקבל אותם בחזרה ולהזחזיר כל
הכספים ששולמו בהטעיה.
3. כאשר אני מתקשרת לשירות הלקוחות העסקיים *555 המענה מודיע לי שהמספר שלי לא רשום כמו כן, רק אחרי שיחה מאד מתוחה מצד מור, הוברר לי שתשלום של 430 ש"ח מהקו השני שאני משלמת עבורו (052-7617749 ) היה יכול להיות מבוטל במידה ואני היתי מתקשרת לאותו מספר, זאת בגלל התוכנית שישנה
4. לסיכום- בביקור שלי במשרדי אורנג – מצאתי שאני משלמת כל חודש סכומים מיותרים בסה"כ של 700 ש"ח:
111 ש"ח לחברה לספקי חוץ – שמעולם לא בקשתי
200 ש"ח עבור שני מכשירים שלא בקשתי ונרשמו כפתיחת של שני קוי טלפון
430 ש"ח – מיותרים שאם היתי אני מתקשרת לאותו מספר – לא היתי צריכה לשלם את הסכם

לאור האמור לעיל, אבקש לבטל שירותים שלא בקשתי אותם ונעשו בניגוד להוראותי, לקבל בחזרה את שני המכשירים ולהזיר לי את הכספים.
אבקש תשובה בכתב ולא בטלפון, כאשר אתם מתקשרים ללא תיאום ואני נמצאת בפגישות עבודה.


סופיה בראון
רח' פסטרנק 3 תל אביב 69205
טלפון – 054-2230246

בזבוז זמן, עוגמת נפש, רמאות סוג הנזק :

אוניברסיטת תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה