פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מילאו שמן שלא לצורך וגרמו נזק למנוע המכונית! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנת הדלק ליד הרב מכר, גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה7 יוני 2007 מילאתי דלק בתחנת הדלק סונול אשר בצומת גלילות, ליד הרב מכר. המתדלק הציע לבדוק את השמן במנוע, ולאחר בדיקה אמר שחסר לי הרבה שמן וכדאי לי למלא. הוא מכר לי שמן ב100 שקל, וגם תוסף לשמן, שלטענתו ינקה את המנוע ויקטין את צריכת השמן. מאוחר יותר באותו היום הרחתי ריח שרוף מהמכונית, ובבוקר שלמחרת הכנסתי את המכונית למוסך לבדיקה. במוסך מצאו כי הבעיה נגרמה מאחר והיו לי שבעה קילוגרמים של שמן במנוע!! והריח שהרחתי היה ריח השמן הנשרף. כמובן שעודף השמן נגרם בגלל מילוי לא אחראי של המתדלק, שרצה למכור לי מוצר. נגרם נזק כספי כבד, ואם הבעיה היתה מאותרת מאוחר יותר, יכול היה להגרם לי נזק כבד הרבה יותר. אני מתכוונת לתבוע את התחנה פיצויים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור הטיפול ברכב וזמן יקר שבוזבז לתיקון הנזק פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
עמיחי - מנהל תפעול שם ותפקיד:
אפרת שלום רב,
על מנת שנוכל להתייחס עניינית לתלונתך אבקשך להציג בפנינו את מסמכי הבדיקה והטיפול, וחשבונית התדלוק.
לאחר שהפרטים יהיו בידינו נוכל לתחקר את המתדלק (לפי חשבונית התדלוק נדע מי הוא) ולהעביר לשמאי רכב את מסמכי המוסך. כך נוכל לקבוע את גובה הפיצוי באם נמצא שאכן נגרם נזק. נא לשלוח לפקס 03-6994351 בצירוך למכתב התלונה.
תגובה:
מס' הטלפון של מנהל התחנה 054-6733557, שמו יניב, תוכלי גם ליצור עימו קשר, ייתכן והוא יוכל להאיץ את הטיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה