פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא נאותה של עובד תחנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי ב 13/7 בשעה 7:30 בבקר לתחנת דלק סונול בשדרות משה דיין בראשון לציון. אוטובוס של מיה שנסע אחרי, נהג באלימות ולא אפשר לי להכנס למסלול של משאבות הדלק. משלא נגש אלי עובד שירות , ובגלל שיש לי דלקן החלטתי למלא בעצמי. הוצאתי את הצנור לכוון המיכל הנמצא בצד שמאל של הרכב והתחלתי למלא. גיליתי מיד שהצנור התקפל וניד יישרתי אותו. לאחר שמלאתי קרוב ל 15 ליטר נגש אלי עובד תחנה/מנהל בשם פול. הוציא את פיית התדלוק ממקומה והודיע לי שיותר ולעולם לא אכנס יותר לתחנה. לאחר שבקשתי הסבר, הבנתי ממנו שצורת המלוי שלי גורמת לנזק לצנור. לא היתה אוזן קשבת לטענותי ויצאתי מהתחנה ואכן לתמיד. חפשתי את שירות הלקוח של סונול באינטרנט ולא מצאתי. לכן ובעקבות תלונה אחרת שטפלתם בה עם סונול, וסקר בגלובס המציב את סונול במקום האחרון, מצאתי לנכון לספר לכם סיפור זה. הערותי להלן: 1. לא הייתי מודע. אבל תקנתי את הצבת הצנור 2. יש מקום לתדרוך להכוונה וכו' לפני שנוקטים בצעד כה קיצוני ואפילו אלים ומלבינים פני אדם ברבים. 3. בכל תחנות סונול בהם אני מתדלק (לצערי הדלקן של החברה שלנו הוא של סונול) ישנה בעיה של שירות. לפעמים עוברות לפחות 5 דקות עד שנגש איש שירות ולאו דוקא בגלל שהוא עסוק מעל לראש... אשמח לטפולכם בפרשה מוזרה ומקוממת כמו זו
בתודה
הלבנת פנים ברבים סוג הנזק :
התנצלות של החברה והעובד ונזיפה חמורה לעובד פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
דודו חכימי - מנהל מרחב שם ותפקיד:
שלום רב
לאחר בירור עם מנהל התחנה ,הוברר לי שאכן פול פנה אליך בבקשה לתדלק לפי ההוראות . לפי דברך פול התנהג בצורה בוטה ,מצב שנוגד את מדיניות החברה .
מנהל התחנה ביקש להפסיק את התדלרוק בגלל בעית בטיחות וגלישת דלק אפשרית .
למרות הכל מנהל התחנה קיבל הסבר ואף הוברר לו שהיה מקום לפנות ללקוח בצורה יותר אדיבה ומסבירה מדוע הוא מבקש להפסיק את התדלוק .
אני מתנצל בפניך בשם התחנה והחברה ומקווה שמקרים דומים לא יחזרו .
בנושא המתנה לקבלת שרות ,אם אכן המתדלק היה זמין ולא פנה לשרת אותך ,זה חמור מבחינתי .ההוראות למתדלקים הן שגם במידה והמתדלק עסוק ,הוא מחוייב לפנות ללקוח ממתין עי' הידבאופו פיזי וולציין שבסיום התדלוק יתפנה ללקוח הממתין .
תגובה:

אנו שואפים לשרות טוב ומצויינות ,לכן לקחנו את הערותיך לטיפול ולימוד .
בישיבת מנהלי התחנות נחדד את נושא השרות שוב .
מנהל התחנה קיבל ממני הסבר והוברר לו איך לטפל במקרים דומים ,עי' הסבר לסיבת הפסקת התדלוק וכל זאת באדיבות והתנצלות . .
דודו חכימי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה