פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעשה מירמה בתחנת סונול מפגש מאכר נושא התלונה:
רגב אלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.8.2007 בשעה 1500 לערך, נכנסתי לתחנה למלא דלק.,
ניגש אלי המתדלק ושאל אם ברצוני לבדוק שמן. עניתי בחיוב. ואז אמר הבחור שחסר לי הברה שמן. ( הרכב בן חודשיים) אמרתי לו לא נורא מחר אגש למוסך הוא גם הראה לי את המד שמן וראיתי שהוא באמת ריק. כמו כן הוסיף ואמר שהמכונית תשרף אם אמתין עד מחר. אני מבינה מאד קטנה בכל הנוגע לרכב ולכן הסכמתי שימלא. הדבר עלה לי מעל 50 ש"ח. למחרת בבקר נסעתי למוסך. המכונית נבדקה והתברר שיש לי יותר מדי שמן וכי בתחנה סידרו אותי. (הם לא מכניסים את המדיד עד הסוף) השארתי הודעה בחברת סונול אך כמובן שלא זכיתי לכל תגובה. אמרו לי שם שגברת מסוימת תשוב אלי (לא רשמתי את שמה)
אז יופי, הצליחו לסדר אותי והרוויחו מכירת שמן לשווא,אבל הפסידו לקוחה וכל מי שרק מוכן לשמוע, אני מספרת לו על חברת סונול ועל אותה התחנה.
המתדלק גרם לי להוצאה כספית מיותרת וגם לבזבוז זמן במוסך ולבלבול מח לפועל המוסך וכל זה בשביל לסדר לקוח.
אשמח לשמוע את תגובתכם

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
מאיר כהן ,מנהל מרחב צפ שם ותפקיד:
אלה שלום רב,צר לי על האירוע אשר תארת שקרה לך בתחנת סונול מכר !!
צר לי גם על שלא קיבלת מענה מיידי ממחלקת הלקוחות שלנו !!
חברת סונול חתומה ומיישמת את אמנת השירות והאמינות !!! חברת סונול מפעילה
קב"טים (קציני ביטחון) ולקוחות סמויים בכדי לבדוק את רמת השירות והאמינות של
עובדיה !! מקרה זה אשר קרה לך בסונול מכר אינו משקף כלל וכלל את סונול כולה - חד משמעי !!! אין להשריש מאירוע של עובד בודד על החברה כולה אשר מעסיקה
מאות עובדים וברובם חיילים משוחררים !!!
תגובה:
הלקוח והרגשתו חשובים לנו ביותר וכמובן שאבדוק את האירוע הנ"ל ואטפל בו בחומרה !! אני אצור איתך קשר ואנסה לגרום לך לחזור ולהיות לקוחה שלנו !!!

בברכה
מאיר כהן
מנהל מרחב צפון סונול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה