פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי נולם של המתדלקים בתחנה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סונול דניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה 18/12/2007 בשעה 19:50, נכנסתי לתדלק בתחנת הדלק סונול דניה במסלול לשירות עצמי,
בצידו הימני של המסלול חנו שלוש מכוניות ונהגיהן עמדו לצד המכוניות ושוחחו ביניהן תוך כדי חסימת המעבר.
לאחר שתידלקתי והתחלתי בנסיעה לכיוון היציאה נהגי המכוניות התעלמו ממכוניתי ולא נסעו מהמקום, והפריעו למעבר עד כדי כך שפגעתי קלות במכונית בפח האשפה שעמד בהמשך לעמדות התידלוק בכדי להימנע נלפגוע במכוניות.
כאשר עצרתי ופניתי אל המתדלקים שעבדו במקום בבקשה לדאוג לכך שמסלול הנסיעה יהיה פנוי, נעניתי בחוצפה ובזלזול לעזוב את המקום, כאשר אל הנהגים האחרים אפילו לא פנו בבקשה לפנות את המקום למעבר בטוח.
פגיעה קלה במכונית סוג הנזק :
פינוי מסלול הנסיעה והיציאה מעמדות התדלוק בכל זמן, והעלאת תודעת השירות של המתדלקים לגילוי יחס אדיב ומכבד ללקוחות, פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי בן חיים - אחראית שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על נסיבות תלונתך כפי שפרטת לנו במייל.

מברור תלונתך עם מנהל התחנה יוסי שטיין עולה כי אכן בשעה שתדלקת

עמדו עוד 3 רכבים בשרות עצמי , הדבר הפריע לשאר הרכבים, אולם אחד הרכבים היה עם בעיה טכנית ולא ניתן היה להזיזו.

לקוחות נוספים שהיגיעו לתחנה אחריך ונתקלו באותה בעיה עשו רוורס וכך יצאו מהתחנה.

אנו מתנצלים על הארוע ועל עוגמת הנפש.

אשמח לפצותך בשובר קפה ומאפה באחת מחנויות

So good

ברחבי הארץ.

אנא העבירי אלי במייל חוזר כתובתך למשלוח.



תגובה:
יחודד נושא תודעת השרות ללקוח ויחס אדיב לכל לקוחות סונול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה