פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר והחזרת כסף מאוחרת ללא התיחסות למחיר הכסף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל תידלקתי את רכבי מס' 85-413-56 בתחנת סונול בת גלים. אני מתדלק בעזרת כרטיס "דלקן" ומסרתיו להעברה למתדלקת לפני התדלוק. המתדלקת התבלבלה וחייבה אותי עבור לקוח אחר ועקב העובדה שכתוצאה לא הצלחתי לתדלק גילינו זאת באחת. על מנת לאפשר לי לתדלק, הודיעו על כך טלפונית מיידית ולאחר כשעה שוחרר כרטיס הדלקן שלי לתדלק את מכוניתי. נאמר לי שחשבון הבנק לא יחויב כיון שדווח על כך מיידית. להפתעתי גיליתי עם קבלת דף החיובים החודשי כי למרות זאת חוייב חשבוני בתאריך 06.04.08, למעלה משבועיים לאחר שכבר ידעו על כך. פניתי שוב, בתחנת הדלק לגבי זאת ואמרתי שברצוני לקבל הכסף חזרה מיידית כיון שאיני רואה עצמי כבנק המממן את התאגיד הכלכלי סונול. לאחר שעד היום, 01.05.08 טרם הגיע הכסף, פניתי לחברה עצמה ושם מוכנים לשלוח לי המחאה על הסכום עצמו בלבד בשבוע הבא.
ניסיתי להסביר להם שאיני תאגיד כלכלי ואני רוצה זיכוי ביוםפ ערך 06.04.08 כדי שלא אחוייב בריבית משיכת היתר החריגה על הסכום (139.99 ש"ח) אך הם בשלהם - או זיכוי במועד החיוב הבא או המחאה מיידית (ההבדל ביניהם יום אחד בלבד). כל טיעוני על כך שאיני צריך לספוג נזק כלכלי של ריבית היתר בגלל טעויות שלהם היו על אוזן ערלה. ברור כי הטלפניות המסכנות העונות לקהל אינן אשמות.
אולם איני מוכן לממן את סונול!!!!ו.
אבקשכם לטפל בכך. הן החזירו לי כל הזמן כאילו הבעיה היא ביני ובין המתדלקת ולא ביני לבין החברה. הלקוח אינו צריך להיות האחראי לתקשורת לקויה בתוך החברה ובודאי לא לממן את רוחי העתק שלה. אבקש זיכוי למועד החיוב שנעשה על הסכום הנ"ל (06.04.08) או החזר הכולל גם ריבית על משיכת יתר חריגה בחשבון הבנק שלי עקב טעות של החברה. איני דורש שישפו אותי גם על -.350 ש"ח של הפצייאנט שלא קבלתי עקב טעות זאת באותו היום כשלא הגעתי לקליניקה לטפל בו עקב העכוב עד שהתאפשר תדלוק רכבי ונאמר לי כי העניין סודר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ביום ערך 06.04.08 או החזר הכולל ריבית על משיכת יתר מעבר למסגרת שאני מחוייב בחשבון הבנק שלי עבור התקופה בה כספי פועל למען תאגיד סונול. פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי בן חיים - אחראית שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך והצטערנו לשמוע על נסיבות תלונתך.
מברור תלונתך עולה כי אכן חשבונך חויב בטעות בסך של 139.99 ש"ח ואנו מתנצלים על כך. הוצע לך, לאחר פנייתך, לשלוח המחאת זיכוי בדאר לביתך אולם סירבת.
זיכוי בחשבון ניתן לבצע רק במועד החיוב, לכן חשבונך יזוכה ביום במועד החיוב הקרוב דהיינו 1.6.
תגובה:
חשבון הלקוח יזוכה ב .1.6.08.ביום ערך לתאריך 6.4.08 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה