פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בטיפול בעינייני מענק מעבודה מועדפת נושא התלונה:
ציון אדיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מתחם קניון הזהב-ראשון לציון. כתובת:
דקל הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עבדתי בתחנת דקל הזהב מספטמבר 2007 ועד למרץ השנה
כל אותה תקופה בתלוש המשכורת במקום המיועד לציון ימי עבודה היה כתוב המספר 10 ואילו ימי העבודה האמיתיים היו מופיעים תחת סעיף נסיעות
בהגשת הטפסים לביטוח לאומי התעוררה הבעיה הזו ונתבקשתי לפנות לתחנה על מנת להסדיר את העניין עמם
החל מחודש מאי הגשתי את כל הטפסים הרלוונטים לתחנה והובטח לי טיפול בעינייני ומאז אני שומע כל שבוע את אותם התירוצים וש"אין מה לעשות הנושא בטיפול"


יש לציין שהאחראי על המתדלקים התחלף מאז הימים שעבדתי בתחנה ושינו את שיטת הציון של ימי העבודה
כספי סוג הנזק :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה