פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סונול מסרבים לזכות בגין נקודות הנוסע המתמיד ולא עונים למיילים חוזרים ונשנים נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לשירות הלקוחות של חברת סונול,

מאוד נחמד שאתם לא עונים לאי מיילים שנשלחים אליכם שוב ושוב ושוב ובכך שאתם מטרטרים את הלקוחות הקבועים שלכם שנמנים שנים עם חוג הלקוחות שלכם. אני מאוד מקווה שלפחות פה אזכה למענה.
לפני מספר ימים שוב הייתה לנו בעייה בתחנת התדלוק בנשר.
תדלקנו לראשונה בשעה 08:22 בבוקר והכרטיס מועדון של אל על עבר ונקלט.
לאחר מכן כשהגנו לתדלק שוב בסביבות 2 בצהריים ניסינו פעמיים להעביר את הכרטיס אולם הכרטיס לא עבר
ככל הנראה עקב חסימה כלשהיא אצלכם.
לטענת גברת אורלי בן חיים לא ניתן להעביר את כרטיס המועדון של הנוסע המתמיד יותר מפעם אחת.

הפניתי את הגברת אורלי בן חיים לתקנון מועדון הנוסע המתמיד שלא מציין וכלל לא רומז ולו בצורה הפשוטה ביותר שלא ניתן להעביר את כרטיס מועדון הנוסע המתמיד יותר מפעם אחת.

אי לכך אני דורש במיידית לקבל זיכוי עבור כל הנקודות שפספסתי וכן לקבל תשובה חד משמעית כתובה היכן מצויין שלא ניתן להעביר את הכרטיס מועדון יותר מפעם היום? זה הדבר הכי מגוחך ששמעתי מעודי. אני ומשפחתי לקוחות קבועים של סונול ומאז שהחל המבצע מתדלקים אך ורק בתחנות הרשת על מנת להנות מצבירת הנקודות. לפיכך הנקודה שלכם לא ברורה לי כלל. איפה רשום שניתן להעביר את כרטיס המועדון פעם אחת בלבד ב 24 שעות? ואם זה במצטבר אז היינוח, אני אמור לקבל נקודות עבור כל רכישה בחנויות SO GOOD וכל תדלוק גם אם זה יותר מפעם אחת ב 24 שעות לטענתכם.

לתשובתכם בתקווה אודה
משה
לזכות אותי במיידית בגין הנקודות החסרות ולהפנות אותי אל תקנון המועדון פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי בן חיים - אחראית שם ותפקיד:
משה שלום,
קיבלנו בתודה את פנייתך והצטערנו לשמוע על נסיבות תלונתך.
נקודות הנוסע המתמיד ניתן לצבור אך ורק ע"י העברת כרטיס הנוסע המתמיד של אלעל בתחנה בזמן התדלוק. בתקנון אכן נשמט הסעיף המגביל העברת הכרטיס אחת ל-24 שעות ואנו דואגים לעדכון התקנון בהתאם.
אנו מתנצלים על התקלה.
תגובה:
אנא העבר חשבונית תדלוק בגין כרטיס שלא עבר ונדאג לזיכוי בהתאם.
נא לפקסס ל- 09-8637950
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה