פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ופניה בלתי הולמים כלפי לקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ליד התחנה המרכזית הישנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
3:00 בלילה - עובדת מנקה את האיזור של 'התדלוק עצמי'..
כמובן שבאתי עם הרכב ורציתי לתדלק תדלוק עצמי
ואמרתי לה "בצפצוף" לא חזק! וסימון שברצוני לתדלק בתדלוק עצמי שהיא חוסמת כרגע.
העובדת בתגובה - "אבל למה לצפור?" כנראה זה הטריד אותה שצפרתי.
טוב אמרתי לה שאני רוצה תדלוק עצמי והיא חוסמת אותו.
עד עכשיו זאת הייתה הקדמה.
היא הציעה לי להתקרב לאיזור שבו יש תדלוק בשירות מלא אך להתקרב, כך שיהיה אפשר לתדלק בשירות עצמי. פתרה את זה יפה עד עכשיו.
המשכתי לעבר החנות לשלם עבור תדלוק עצמי..פתאום היא אומרת לי באמצע הדרך "מה אתה עצבני?" בפנייה שלא צריכה הייתה להיעשות בכלל כדי לשלהב את היצרים.
אמרתי לה שאני לא עצבני ושתמשיך לעשות את העבודה שלה.
היא כנראה נעלבה ואמרה "זאת לא העבודה שלי" בטון רוטן.
כאילו ניסיתי להכעיס אותה וזאת לא הייתה כלל הכוונה.
אני והבחור שמוכר בחנות מנסים רק להשלים את העסקה תו"כ שהוא מוריד את סף העצבים שלה לידי.
יחס כלפי לקוח סוג הנזק :
שחברת סונול תעביר סדנאות לשיפור השירות ויחס כלפי הלקוחות. לבוא עם חיוך וגישה חיובית. פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה