פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלק מהול או מלוכלך נושא התלונה:
‏שבת ‏25 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ליד נמל התעופה חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך 25/07/2009 מילאתי מיכל מלא בתחנת דלק סונול הצמודה לנמל התעופה חיפה כתובת אני ייתן בהמשך.
אציין כי התחנה מנוהלת רק בשירות עצמי ואין אף אדם הנמצא בתחנה , התחנה מצולמת לפי מה שרשום שם.

מילאתי מיכל מלא ברכב שלי מיצובישי ולאחר נסיעה קצרה הרכב התחיל לגמגם מה שלא קרה בעבר. ישנה קבלה המוכיחה את התדלוק וכמובן אפשר לראות המצלמות של התחנה שאכן תידלקתי שם.

הייתי במוסך והם אמרו לי שאין בעיה מיוחדת ברכב רק הדלק שמילאתי הוא לא בסדר.
אציין שזאת הפעם הראשונה שאני ממלא אצלהם.
אני אקח דגימה מהמיכל דלק למקרה ואני יצטרך לשלוח לבדיקה במעבדה . הרכב כרגע עומד בבית ולא נוסע.
אני מבקש פיצוי על התקלה הנ"ל לפני שאני מתחיל בהליך משפטי.
חשבונית תדלוק אני אצרף במידת המצורך+ חשבונית טיפול במוסך
נזק לרכב סוג הנזק :
החזר מלא של התדלוק ופיצוי על הנזקים של הרכב ופיצוי על עוגמת הנפש שקרתה . פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי בן חיים - אחראית שם ותפקיד:
1. מאשרים בתודה פנייתו של הלקוח אשר התקבלה בחב' סונול.
2. התחנה בה הלקוח תדלק נדגמה מיד עם קבלת פנייתו.
3. דלק נלקח למעבדה מהמיכל בה הלקוח תלדק ונמצא שהדלק תקין לחלוטין.
4. הלקוח קיבל הודעה בדבר תוצאות בדיקת המעבדה מיד עם קבלתם.
5. בתחנה מתדלקים מאות כלי רכב ביום ולא נתקבלה אף תלונה מלקוח לגבי איכות הדלק.
6. במידה ויש בעיה באיכות הדלק הרי שהיא משפיעה על מס' רב של כלי רכב שתדלקו בתחנה.
7. הלקוח ציין בעצמו שזו פעם ראשונה שהוא מתדלק בתחנה, ויתכן שתדלק בתחנה אחרת ששם אכן הדלק לא היה תקין.
תגובה:
לצערינו, לא נוכל לפצות את הלקוח ואנו דוחים את בקשתו לפיצוי.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה