פרטי התלונה

תלונות סונול

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומחיר מופקע נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דניה ונשר כתובת:
דניה ונשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להציג כאן 2 תלונות כנגד סונול:
1.אני נוהגת לתדלק בסונול תל חנן. ראשית השרות שם ממש גרוע ואף פעם אין עם מי לדבר גם כשיש מתדלק בתחנה. אתמול תידלקתי כהרגלי,ולא יצאה קבלה לתידלוק. כמובן שלא היה שם שרות של אף אחד וכך גם הפסדתי את השובר של הרחיצהחינם-וזו כבר הפעם השלישית שאני מפסידה כך שובר של רחיצה והפעם החלטתי שעד כאן!
2.אני נוהגת לתדלק גם בסונול דניה.לפני כשבוע ביקשתי שיבדקו לי שמן ואכן היה חסר שמן. המתדלק זינק והביא 2 בקבוקים ומיד מילא שמן באוטו מבלי לשאול אותי אם אני רוצה בקבוק אחד או שניים.ואת זה הוא עשה בשביל לקחת ממני מחיר מטורף של כ- 47 שקל לליטר!!!!! כפול 2 שזה כמעט 100 שקל!!!! אין מחיר כזה!!! זו ממש חוצפה במיוחד שהוא דחף לי 2 בקבוקים!!! מבלי לשאול אותי!!!
ועלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
בנושא הרחיצה חינם אבקש לקבל את 3 השוברים שהייתי אמורה לקבל והמכונה לא הדפיסה. בנושא המחיר המופקע של השמן אבקש לקבל את כספי בחזרה!!!כפיצוי פתרון נדרש :

סונול שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי בן חיים - אחראית שם ותפקיד:
מאשרים בתודה קבלת פנייתה של הגב' נטע גוטרמן.
גב' גוטרמן פנתה ב-2 הנושאים לחברת סונול , התנצלנו בפניה על התקלה בה לא יצא לה שובר שטיפה , תקלות לצערינו מסוג זה קורות .
הוצע ללקוחה כפיצוי לרחוץ את הרכב פעמיים בתחנת הדלק.
בנוגע לשמן, גם כאן השבנו ללקוחה שמדובר במוצרים איכותיים ביותר אשר סונול ערבה לטיבם לאיכותם , עומדים בתקנים מחמירים ואלו אכן המחירים הגובים בתחנה.
לא נוכל לפצותה בגין השמן היות ואכן היה חסר שמן כפי שהלקוחה בעצמה טענה.
תגובה:

הוצע ללקוחה כפיצוי לרחוץ את הרכב פעמיים בתחנת הדלק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה