פרטי התלונה

תלונות הדסה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בעיקבות אי שביעות רצון בנוגע לטיפול הסרת שיער נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בן יהודה 34 ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד : מרכז רפואי הדסה אופנימל – סניף ירושלים

הנדון : תלונה בעיקבות אי שביעות רצון בנוגע לטיפול הסרת שיער


לפני כ- שלוש שנים התחלתי תהליך של הסרת שיער בלייזר באיזור הבטן כתפיים וגב , ביעוץ הובטח לי כי התוצאות לאחר סדרה של 8-10 טיפולים התוצאות תהיינה מאוד משביעות רצון עד כדי דילול של כ- 80 אחוז מין השיער ולעיתים אף יותר, כמובן שיצאתי מאוד מרוצה מהשיחה (הדברים נשמעו מאוד משכנעים) ואפילו השתכנעתי לקנות סדרה של כ- 10 טיפולים והסכום ששלמתיהיה כ- 13,000שח .
והובטח לי (הדברים נכתבו בחוזה) כי במידה באמצע הטיפול נראה כי אין התקדמות כפי המצופה אזי התהליך יופסק וכספי (כיחס לטיפולים שכבר בצעתי) יוחזר לי והטיפול יופסק.


כעבור סדרה של כ- 4 טיפולים כבר התחלתי להתריע כי הטיפול לא משביע רצון ואינו עונה על הציפיות כפי שהובטח לי , אך נאמר לי להמשיך בטיפולים וכך עשיתי אך לאורך כל הטיפולים המשכתי לחזור ולומר כי אין אני רואה ממש תוצאות וייתכן שיהיה כדאי להפסיק את התהליך , אך שוב ושוב נאמר לי שזה בסדר (אך מידיי פעם נאמר לי כי ייתכן ואדרש להמשיך הטיפולים נוספים למעבר למה שרכשתי) .

היום שלוש שנים אחרי שכבר כל הכסף נגבה , אני ממש לא שבע רצון מן התוצאות אומנם יש דילול של 30-40 אחוז מן השיער (שייתכן ויצמח שנית לאחר זמן ארוך מספיק) אבל זה רחוק מאוד למה שציפיתי ועבור מה ששלמתי.

פניתי לסניף הדסה אך במקום לבוא לקראתי ניסו למכור לי חבילה נוספת של טיפולים בסכום אסטרונומי (הרבה יותר מהמחיר בכל חברה מתחרה אחרת) כמובן שסירבתי (כעת הייתי למוד מן הטעויות שעשיתי בעבר) ויצאתי ממורמר מכל מה שהיה קשור בחוויה שחוויתי עם הדסה אופטימל.

אני חייב לציין שכאשר התחלתי את התהליך בזמן הייעוץ הראשוני הבטיחו לי את כל מה שרציתי לשמוע לגבי הצלחת התהליך , אך ככל שהטיפולים התקדמו כך גם גברה ההתחמקות שלהם מן האחריות לתוצאות להם ציפיתי.

סניף הדסה ממש התנער מכל אחריות ממצבי וללא כל אכפתיות על כך ששילמתי ממיטב כספי וכעת אני בסוף הטיפולים עם תוצאות ממש לא משביעות רצון.

אני חייב גם לציין שאני מכיר לא מעט אנשים שביצעו טיפולים דומים (ובאיזורים דומים) בחברות מתחרות (עם מכשור שונה) אך התוצאות אצלם משמעותית יותר טובות כך שייתכן כי הבעייה במיכשור שקיים בהדסה.

היום אני כלקוח הדסה אופטימל מאוד ממורמר ומאוכזב מכל הקשור בתהליך שעברתי , ואני מספר את החוויה הלא נעימה שעברתי בכל פורום אפשרי על מנת שאנשים יזהרו בעתיד ולא יבזבזו את כספם עבור הבטחות שווא.
כספי סוג הנזק :
המשך טיפול חינם בכדי לקבל תוצאות טובות יותר פתרון נדרש :

הדסה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה