פרטי התלונה

תלונות הדסה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה לניתוח ואי התיחסות להודעות. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
מרפאה כירורגית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאבא יש הפנייה לניתוח מלפני ששה חודשים לפרופ' רבקינד.התקשרתי מספר פעמים כדי להזכיר שאנו ממתינים ובכל פעם נתבקשתי להיאזר בסבלנות.לפני
כחודש חלה החמרה במצבו של אבא,חום גופו עלה ,תפקודו נחלש ומצבו הכללי
התערער.אינני מתייחסת לבעיה שבגינה הוא הופנה לניתוח כי אני לא יודעת ולא מוסמכת להעריך את הנזק שנגרם מאז ועדיין.
בשבועיים האחרונים התקשרתי כל יום למרפאה בנסיון להזמין תור לבדיקה או לניתוח "המיוחל" .לצערי,לא היה עם מי לדבר ,אבל היה מענה קולי. ואכן השארתי לפחות שמונה הודעות תחינה ובקשה לטפל בסוגייה.
המענה הקולי נאמר בשמה של מזכירתו של פרופ' ריבקינד-מיכל,עימה שוחחתיבתחילת החודש,אז הבטיחה לחזור אלי לקביעת תור לניתוח.
עד לרגע זה לא קבלתי שום תגובה.בחוסר אונים ומתוך דאגה למצבו הקשה של אבא אני מבקשת את עזרתכם.

פרטי החולה:בוסקילה שלום ת.ז.6270031-5
פרטי מגיש התלונה:יפה שוקרון-הבת טל' 02991688
פאל' 0525208824
סבל ונזק בריאותי סוג הנזק :
הזמנה מיידית לניתוח פתרון נדרש :

הדסה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה